3337
Sök

Loaded Bmw M3 Csl 2003...Nu 2014 set-up!!!

MrLoaded
603 Inlägg
24 juni 2010
Trådstartare
Senaste nytt från Loaded World
Ringen 24H 2011. Nu är målet satt. Mer info under helgen från vår lilla pressvideo.
På midsommardagen vet hela världen :-) Nu jäklarns så kör vi :-)

Den kommer lagom så ni kan sätta nubben i wrongstrupen lollol
Senast redigerat av gladiatorn (24 juni 2010)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Masterworks
24 juni 2010
gladiatorn skrev:
Ringen 24H 2011. Nu är målet satt. Mer info under helgen från vår lilla pressvideo.

Spännande! cool

52 Inlägg
24 juni 2010
gladiatorn skrev:

Vad har hittat på för galet nu som du sitter inne på i 2 hela dagar

841 Inlägg
25 juni 2010
faaasen va gyttt att presa den bland dem alla big_smile ....  Ja kan köra reserv om de behövs `` stort smile ´´ big_smile

310 Inlägg
27 juni 2010
sjukt roligt att du ska köra detta ! skulle vara ruggigt roligt med en film! men en till höjdpunkt hade ju varit ifall allt visades live på någon hemsida ! smile

MrLoaded
603 Inlägg
28 juni 2010
Trådstartare
Här kommer vårt första lilla "pressmeddelande" att vi satsar på 24H Nürburgring 2011 big_smile

Loaded på Facebook!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
28 juni 2010
Såååå galet. big_smile big_smile big_smile

Med andra ord ska man försöka få in en ringenresa runt midsommar kommande år. smile

MrLoaded
603 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
blir det nån mer film nudå!! big_smile

om big_smile de kommer att rulla in hela tiden. Måånga roliga och förhoppningsvis intressanta filmer. Vi planerar bla. att köra ett 24H test på en 20mils slinga med pitstop på Preem mackar. Vi får se om Preem nappar på vår lilla galna idé, men det ser lovande ut. Då skall det filmas lite tokigheter big_smile

Loaded på Facebook!

122 Inlägg
29 juni 2010
en riktigt trevlig bil... hoppas man får se den live snart...

Ensak.se - Gratis annonsering på Sveriges nya Köp&sälj sajt

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 juni 2010
gladiatorn skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

om big_smile de kommer att rulla in hela tiden. Måånga roliga och förhoppningsvis intressanta filmer. Vi planerar bla. att köra ett 24H test på en 20mils slinga med pitstop på Preem mackar. Vi får se om Preem nappar på vår lilla galna idé, men det ser lovande ut. Då skall det filmas lite tokigheter big_smile

Racefart? big_smile

136 Inlägg
29 juni 2010
detta bygget är min förebild. fyfan vad jag älskar denna bilen! blev helt galen när jag såg den igång i alingsås! tänkte först "ÅÅÅH en snygg BMW" men sen när jag såg den åka förbi så såg jag plåtarna med LOADED och så vidare! blev helt i extas! lycka till nu med 24H race!big_smile

BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller

MrLoaded
603 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
hablam skrev:
detta bygget är min förebild. fyfan vad jag älskar denna bilen! blev helt galen när jag såg den igång i alingsås! tänkte först "ÅÅÅH en snygg BMW" men sen när jag såg den åka förbi så såg jag plåtarna med LOADED och så vidare! blev helt i extas! lycka till nu med 24H race!big_smile

tackar mkt roligt att höra big_smile

Loaded på Facebook!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
30 juni 2010
gladiatorn skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

haha big_smile, längtar efter filmer verkligen, keep up the good work !

MrLoaded
603 Inlägg
30 juni 2010
Trådstartare
Liiindh skrev:
En liten fråga bara, vad har Loaded för topphastighet? smile

Innan bakaxelns utväxling byttes så gick den mätaren i bott förbi 300 strecket tills det stod stopp ca 300km.

Loaded på Facebook!

744 Inlägg
2 juli 2010
då blir de en tysklands tripp nästa år då hehe tongue

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

MrLoaded
603 Inlägg
6 juli 2010
Trådstartare
Hittade en gammal film med många kopior på youtube på Loaded.
Filmen gjordes med en enkel Sony tror jag och lades upp på loaded.se. Jag kommer ihåg att det kostade skjortan på den tiden då man själv streamade film. Det var tiden innan tuben...tack å lov för den big_smile Sedan "laddade någon ner den för att sedan publicera den på tuben. big_smile

En kopia var nu på 1 928 545 och den andra jag hittade var på 7 676 283 visningar...helt obegripligt men väldigt kul såklart.

http://www.youtube.com/user/loadedX2007 … nNUESDgaEI

http://www.youtube.com/user/loadedX2007 … VwWXdFP6ZA

Loaded på Facebook!

Faderator
637 Inlägg
6 juli 2010
gladiatorn skrev:
Filmen gjordes med en enkel Sony tror jag och lades upp på loaded.se. Jag kommer ihåg att det kostade skjortan på den tiden då man själv streamade film. Det var tiden innan tuben...tack å lov för den big_smile Sedan "laddade någon ner den för att sedan publicera den på tuben. big_smile

En kopia var nu på 1 928 545 och den andra jag hittade var på 7 676 283 visningar...helt obegripligt men väldigt kul såklart.

Låter ju inte helt fel smile Läser man kommentarerna verkar folk väldigt upprörda för att det inte är en Honda big_smile Du borde göra en Grupp på Facebook som fansite och kolla hur många medlemmar du får där med! smile

Shaked but not störd.

MrLoaded
603 Inlägg
6 juli 2010
Trådstartare
2-D skrev:
gladiatorn skrev:

Låter ju inte helt fel smile Läser man kommentarerna verkar folk väldigt upprörda för att det inte är en Honda big_smile Du borde göra en Grupp på Facebook som fansite och kolla hur många medlemmar du får där med! smile

haha...
Jo kanske man skulle testa facebook, bra tips big_smile

Loaded på Facebook!

Sök