Ja det låter ju som om detta verkar vara en vettig väg att gå...tack än en gång Paul Lacköre, för din taktkänsla Så jag skickar dig en "kryapårerö" till dig.
Ps Paul, vi borde köra en afterworköre denna eller nästa vecka me like... Ds
Senast redigerat av gladiatorn (25 januari 2009)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Har dom haft med denna bil i motorjournalen? Tyckte att det såg ut som den på "trailern" till programmet.. Såg även att dom var upp i vallen med den....
ja, f-n jag missar den snutten varje dag Den kommer i motorjournalen nu till våren, avåkning, reparation samt comeback 2 avsnitt kan lova riktig underhållning. kanske skall de hinna med ringen åxå...vi får se
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Nu är det bara för er att följa Motorjournalen på tisdagar mellan 22-23 på kanal9. Jag tippar på att att de börjar sända Loaded inslagen from 31 mars och tre avsnitt fram...kraschen...uppbyggnaden...återtåget http://www.youtube.com/watch?v=4woZviJQ … re=related
Här kommer delvis aldrig publicerat-tidigare-material från vårt allra första försök att komma under 7:30 på Nordslingan, Nürburgring 2005, tyvärr så regnade det försöket bort. Men vi vet ju hur det gick sedan