2897
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
1337
1 343 Inlägg
11 oktober 2009
Hilbertson skrev:
Sorry Jimmy men varför spackla ihop Front med Skärmar ? Du vet ju själv hur mycket Djur de springer på vägen.... och du har ju själv Kvaddat tidigare intercooler... Dvs , Smäller du med en Grävling så måste du lacka om Front och Skärmarna.... Skapar Störrejobb För allt... 

Sorry för att jag låter negativ men förstår inte vittsen, en Passform går alltid och fixa, handlar om tålamod.

känner att jag är villig att hålla med.
kanske kan ge ett lite mer rent utseende utan skarvar men ur ett praktiskt perspektiv är det helt värdelöst att spackla ihop..

I'm not a fighter, I'm a lover!

28 Inlägg
11 oktober 2009
Xtravagant skrev:
Hilbertson skrev:
Sorry Jimmy men varför spackla ihop Front med Skärmar ? Du vet ju själv hur mycket Djur de springer på vägen.... och du har ju själv Kvaddat tidigare intercooler... Dvs , Smäller du med en Grävling så måste du lacka om Front och Skärmarna.... Skapar Störrejobb För allt... 

Sorry för att jag låter negativ men förstår inte vittsen, en Passform går alltid och fixa, handlar om tålamod.

kanske kan ge ett lite mer rent utseende utan skarvar men ur ett praktiskt perspektiv är det helt värdelöst att spackla ihop..

väldigt va folk klagar smile vem fan ska smälla med något? wink den dagen den sorgen tycker det blir
skit bra!

207 Inlägg
11 oktober 2009
super2000 skrev:
Xtravagant skrev:
Hilbertson skrev:

väldigt va folk klagar smile vem fan ska smälla med något? wink den dagen den sorgen tycker det blir
skit bra!

Sa ju inte att de inte blir bra smile de blir ju snyggt när de e klart.smile men de skapar ju större jobb om det händer något.. Även fast man själv kör lugnt så finns de ju andra medtrafikanter och , Vilt.

Jlmmy
11 oktober 2009
Trådstartare
super2000 skrev:
Xtravagant skrev:
Hilbertson skrev:

skit bra!

Sant smile
Tackar!

mvh

28 Inlägg
11 oktober 2009
Jlmmy skrev:
super2000 skrev:
Xtravagant skrev:

skit bra!

Sant smile
Tackar!

mvh

vsg smile är ju kul om inte alla ser lika ut, blir de någon effekt höjning?

mvh jimmy

Jlmmy
11 oktober 2009
Trådstartare
super2000 skrev:
Jlmmy skrev:
super2000 skrev:

skit bra!

Sant smile
Tackar!

mvh

mvh jimmy

Sant, Jadu det blir väll till att köra steg3 ialfall smile

Större bränslepump, 444cc spridare, z32 lmm, FMIC, 3" hela vägen m.m
Se listan i början, Där står all info big_smile

28 Inlägg
11 oktober 2009
Jlmmy skrev:
super2000 skrev:
Jlmmy skrev:

Sant smile
Tackar!

mvh

mvh jimmy

Sant, Jadu det blir väll till att köra steg3 ialfall smile

Större bränslepump, 444cc spridare, z32 lmm, FMIC, 3" hela vägen m.m
Se listan i början, Där står all info big_smile

de låter fint smile jo men tänkte du kanske hade fått mer ideer smile

Jlmmy
11 oktober 2009
Trådstartare
Jag puttade ut bilen från garaget för att städa ur det lite, Så passade på att fotta lite hur det ser ut big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/781288_m919vd.jpg

Fina däck? (A)
Kommer väll förmodligen att bli att köra med dessa fälgar ett tag men funderar på 245 bak och 225 fram smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/781289_730aoe.jpg

Blir en fet kolfiber vinge sen med wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/781290_q7c3vf.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/781291_k9vbu4.jpg

Bjuder på denna wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/781292_96z7da.jpg

mvh

130 Inlägg
11 oktober 2009
ser riktigt bra ut faktiskt måste ja säg smile //Robban

utbildad klant
2 197 Inlägg
11 oktober 2009
gillar bilen mend en sulle vart lite lägre fast anse är bara för du tatt kortet så långt ner som den ser hög it

Mvh O.Frankeståhl

Jlmmy
11 oktober 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
gillar bilen mend en sulle vart lite lägre fast anse är bara för du tatt kortet så långt ner som den ser hög it

Tack, Jo tycker den är rätt hög jag med^^
Får hoppas på coilovers sen, Så man får ner den mer big_smile

mvh

30 Inlägg
11 oktober 2009
Köp biltemas sänkningssats*thihih*

utbildad klant
2 197 Inlägg
11 oktober 2009
Jlmmy skrev:
oggy_swe skrev:

Tack, Jo tycker den är rätt hög jag med^^
Får hoppas på coilovers sen, Så man får ner den mer big_smile

mvh

Låter kanon:D

Mvh O.Frankeståhl

48 Inlägg
11 oktober 2009
u go man! svinfint Jimpa wink

55 Inlägg
12 oktober 2009
nice de blir! men kolla tråd namnet "[2009-11-09]" det är bara oktober än så länge wink

Jlmmy
12 oktober 2009
Trådstartare
The_simpsons skrev:
nice de blir! men kolla tråd namnet "[2009-11-09]" det är bara oktober än så länge wink

Thx man, Ändrade det big_smile

mvh

55 Inlägg
12 oktober 2009
Jlmmy skrev:
The_simpsons skrev:

Thx man, Ändrade det big_smile

mvh

varsågod! tongue

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
12 oktober 2009
Ser riktigt lovande ut! smygkollar projekttråden lite då å då! big_smile

4 571 Inlägg
13 oktober 2009
Gillar inte riktigt det här med att spackla in allt men annars ser det bra ut smile

Jlmmy
13 oktober 2009
Trådstartare
Vill säga till alla att fronten kommer ändras, Skall ta bort skiten igen och fiksa upp passformen m.m, allså "inget spackla in"

Blir mer jobb osv men kan vara vät det i längden!

mvh

Sök