3065
Sök

Guldbox Volvo 940 LTT vs. Guldbox Volvo 940 FTT

551 Inlägg
13 november 2008
skyrazer skrev:
Eberlund skrev:
skyrazer skrev:
Men jösses vad ni är positiva alla människor! tongue Saker och ting kommer i mån av tid, jag tycker det är snyggt med en pysis, jag pressar ändå aldrig motorn över 4000 varv. Varför slösa bensin i onödan. Det är bara gött o veta utifall att om man vill så kan man.
Och ett T-kors har jag testat, det var ingen höjdare när turbon slog ifrån. Pysisen stoppar i alla fall från kraftiga slag och ryck i turbon.
Så puss på er!

om man inte kör bilen utan åker den varför då överhuvudtaget ha en turbo???

Som jag sa, det är skönt att veta.

sämsta jag hört på länge.. vadå skönt att veta? jaha så du har en bil som kostar mer pengar bara för att det är skönt o veta.. där e absolut ingen logik i ditt tänkande..

You can't B serious, oh K

89 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
Och för sista gången, det var inte en fråga om mitt tänkande, ekonomi eller liknande utan om det skilde på guldboxen på en FTT mot en LTT.
Svaret var NEJ och då är jag nöjd, end of quest, varför frågar ni massa frågor om mitt liv? ^^

Det viktiga är inte att vinna, det är att ÅTERVINNA!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
15 november 2008
skyrazer skrev:
Och för sista gången, det var inte en fråga om mitt tänkande, ekonomi eller liknande utan om det skilde på guldboxen på en FTT mot en LTT.
Svaret var NEJ och då är jag nöjd, end of quest, varför frågar ni massa frågor om mitt liv? ^^

För att det är så det funkar här på Garaget. Vad har du på dig?

wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

1 Inlägg
15 november 2008
Tjena tänkte bara kolla om det är nån som vet nån som har en m3 motor att sälja, e36, eller om nån vet var man kan få tag på dem överhuvudtaget? tack på förhand

Volvoskadad
6 017 Inlägg
15 november 2008
Larsson_Power skrev:
skyrazer skrev:

wink

kvällens bästa inlägg! lol

Jonas

Saabvilde!
1 708 Inlägg
15 november 2008
Volvo__Mannen skrev:
Larsson_Power skrev:
skyrazer skrev:

wink

Kvällen-är-räddad-status på den kommentaren eller? big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
15 november 2008
Larsson_Power skrev:
Volvo__Mannen skrev:
Larsson_Power skrev:

wink

Kvällen-är-räddad-status på den kommentaren eller? big_smile

haha, ja nästan de asså tongue

Jonas

Sök