Vad händer med Ridetech?

Clarran
8 februari 2010 · 36 Inlägg

Så jävla surt att vissa av oss blir blåsta!

jag har själv ett gäng mätare som jag har försökt få utbytta nu i över ett halvår men har itne fått nått svar av dom enns.

någon som har nått nummer till dom eller liknande?

har inte möjligheten själv att åka upp och snacka med dom personligen då jag bor i skåne.
om någon ska dit till deras butik så får personen gärna skicka ett mess så man kan ringa upp snacka med dom personligen eller om dom kan ta med ett lite halv argt mejl från mig och ge dom.

någon som vet ifall dom ska till elmia?

pm:a gärna mig ifall ni vet nått eller om nån ska dit så kan personen få mitt nummer och msn.


//Robin

Only-volvo
8 februari 2010 · 685 Inlägg

jh-hindersson skrev:
Ridetech är ju en skit bra sida beställde delar för drygt 11000kr för nån månad sen o det gick skit bra,men då åkte jag upp till motala o hämtade alla delar tongue ...dom va skit shyssta men öppet tiderna var ju sådär :S stod att dom öppnade vid 09:00 men det kom ingen förs 10:30 men då fick jag rabatt på 1900kr big_smile så Ridetech är en skit bra sida....    wink

Seriöst att komma 10:30 när man öppnar 09:00.

No turbo shit - just real power!
Volvo 745 GLE "Slitvargen" (1988)
Ford Galaxy "Femtio nyanser av vit" (2001)
kawiZz RMR-Crew
8 februari 2010 · 478 Inlägg

Only-volvo skrev:

jh-hindersson skrev:
Ridetech är ju en skit bra sida beställde delar för drygt 11000kr för nån månad sen o det gick skit bra,men då åkte jag upp till motala o hämtade alla delar tongue ...dom va skit shyssta men öppet tiderna var ju sådär :S stod att dom öppnade vid 09:00 men det kom ingen förs 10:30 men då fick jag rabatt på 1900kr big_smile så Ridetech är en skit bra sida....    wink

Seriöst att komma 10:30 när man öppnar 09:00.

Nej, men rätt seriöst att ge 1900;- bara kassasnubben försov sig.

jh-hindersson OVERBOOSTED
8 februari 2010 · 852 Inlägg

kawiZz skrev:

Only-volvo skrev:

jh-hindersson skrev:
Ridetech är ju en skit bra sida beställde delar för drygt 11000kr för nån månad sen o det gick skit bra,men då åkte jag upp till motala o hämtade alla delar tongue ...dom va skit shyssta men öppet tiderna var ju sådär :S stod att dom öppnade vid 09:00 men det kom ingen förs 10:30 men då fick jag rabatt på 1900kr big_smile så Ridetech är en skit bra sida....    wink

Seriöst att komma 10:30 när man öppnar 09:00.

Nej, men rätt seriöst att ge 1900;- bara kassasnubben försov sig.

kan ju hålla med att det va lite dåligt att komma så sent men (SHIT HAPPENS)  tongue
så jag hoppas ändå att Ridetech inte går i konkurs för det är billigt o bra delar smile (vissa delar kanske är lite dåliga) men man väljer ju själv att handla där så cool

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
Timvik
8 februari 2010 · 15 Inlägg

inte första gången dom stänger för privat personer. brukar smälla in en jätte rea och sedan stänga några veckor för att sedan öppna upp med ny rea.

Mog1 High on diesel and gasoline
9 april 2010 · 368 Inlägg

Handlade på lagershoppen under elmia helgen och tyckte servicen där och så var väldigt bra. skulle gissa på att de stänger under lagershoppdagarna för att slippa att behöva skicka osv när det är mycket kunder i shoppen

Volvo 945 "Gråben" (1992)
Volvo S60-R "Blacked Out" (2004)
Pzych0
14 april 2010 · 13 Inlägg

någon som vet hur man få tag på dem då?

No Go Just For Show
Volvo 850 R "R-bilen" (1996)
Volvo V70N D5 "Black R" (2006)
yankeeman
12 maj 2010 · 24 Inlägg

Ett bluffföretag är väl inget att ringa upp och försöka att ta kontakt med, dom kan lika gärna konka och försvinna tycker jag.
Blev lurad på ett par tusen tack vare just "Ridetech", och jag får erbjudanden därifrån än idag, så det känns kul, och en polisanmälan hjälpte inte ett dugg. Jag e snarare ännu mer förbannad på dom nu än vad jag var förut..........

Relux
13 maj 2010 · 1 Inlägg

yankeeman skrev:
Ett bluffföretag är väl inget att ringa upp och försöka att ta kontakt med, dom kan lika gärna konka och försvinna tycker jag.
Blev lurad på ett par tusen tack vare just "Ridetech", och jag får erbjudanden därifrån än idag, så det känns kul, och en polisanmälan hjälpte inte ett dugg. Jag e snarare ännu mer förbannad på dom nu än vad jag var förut..........

jag beställde där sen 11/05 klockan 22:40 typ och jag fick allt hem kört 12/05 18:30  jätte trevlig kille som kör ut allt och han åkte 40 mil för att ge mig mina saker big_smile  ett Stort + för RideTech   
(de har tydligen ny ägare)

Saab 900 (1997)
Glader9991
15 september 2010 · 956 Inlägg

Jaha, nu är det "outlet" igen. Vad förse går???

Team-Adolfsson Gödseldräng
15 september 2010 · 4 529 Inlägg

har provat o köpa lite saker där nu inga stora pengar ca 1700kr me frakten och tog me faktura betalning så får ju sakerna samtidigt


SW-0305 · MPH - Racer [Black]
SW-2290N · MPH - GOTHAM [Black]
HL-01 · QuickHood - Huvlås extremo [silver]
HF-03 · Hajfena M5 - [svart]
BF-001 · Bränslefilter "EMZ Power" Aluminium
LF-624C · Real Carbon Inlet Large
Utblas-1 · Rostfritt utblås "Straight Twin"
AvBu-01 · Avgasbussning [blå]

tycker det priset var riktigt bra sen märker man ju va de är för kvalite på rattarna
var en ratt till vinterbilen jag va ute efter egentligen o när man ändå beställde kunde man ju bra o ha handla lite ^^

Krist
15 september 2010 · 716 Inlägg

Ja har beställt därifrån tidigare (1½ år sen typ). Fick alla grejer hem, såg bra ut, öppet luftfilter tex, använder det än idag. Dock i en skoda felicia 1,6 :p Ja e nöjd ialafall, kommer säkerligen handla där igen någon gång!

Mvh, Krist

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
Nobbe
17 september 2010 · 20 Inlägg

Provade lägga en beställning där på ett par stolar, en slutburk o lite småkrams, :smile riktigt bra pris, men när det är så¨billigt blir man lite misstänksam, så jag tog det på faktura, får väl se om de levererar ! :smile

Även gaddafi får gå i exil och de händer de flesta diktatorer förr eller senare......
Volkswagen Typ 2 "Elmer" (1964)
Volkswagen Typ 1 "Ovalen" (1956)
joelimmo
17 september 2010 · 1 380 Inlägg

jag beställde stolar och en hel del grejor och det kom nårga dar efter bara .. jag tycker dem är skit bra och jag har beställt grejor därifrån 2-3 ggr och det har aldrig strulat för mig smile

BMW E28 (1982)
Nobbe
20 september 2010 · 20 Inlägg

ja lite skeptisk är man, beställde den 16e och fick bussgods trackingnummer på fredagen, so far so good..... men bussgodstracker har inte fått in något paket ännu.......

Hoppas vi inte pratar om en ny "kameraexperten.se" scam här.....

uppdaterar om jag får något levererat....

Även gaddafi får gå i exil och de händer de flesta diktatorer förr eller senare......
Volkswagen Typ 1 "Ovalen" (1956)
Volkswagen Typ 2 "Elmer" (1964)
Volvo950turbo
20 september 2010 · 46 Inlägg

varför har man outlet hela tiden? tror det är något skumt med det företaget. läser man om det så spyr man ju.
Har även frågat några frågor via mail, men inget svar. skickade förra måndagen hmm

Men jag har beslutat att handla av någon som bryr sig om sina kunder istället,

Vill ha volvo 960 med 850 motor!
Krist
20 september 2010 · 716 Inlägg

Ja beställde förra veckan lite skräp till mig å en polare. Beställde på onsdag, fick de igår. De handla om runt 2500kr. Ja fick dom, å allt funkar fint än så länge!
Så länge dom e billiga(st) så ska ja faktiskt beställa därifrån.

Mvh, Krist.

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
Volvo950turbo
20 september 2010 · 46 Inlägg

Krist skrev:
Ja beställde förra veckan lite skräp till mig å en polare. Beställde på onsdag, fick de igår. De handla om runt 2500kr. Ja fick dom, å allt funkar fint än så länge!
Så länge dom e billiga(st) så ska ja faktiskt beställa därifrån.

Mvh, Krist.

Du fick det igår? en söndag? big_smile

Är det du som är mannen bakom ridetech kanske?

Vill ha volvo 960 med 850 motor!
Krist
20 september 2010 · 716 Inlägg

Haha! mena idag big_smilebig_smile

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
Nobbe
21 september 2010 · 20 Inlägg

Kan vara så att de beställer sina grejer när de får order oxå och " bara " fejkar lagerstatus....
jag tror fortfarande att jag får mina grejer smile men att de kommer att ta lite tid....

till de priserna så ser jag det faktiskt som begagnat nivåer och då får man nog chansa / skippa support / garanti...

lägger man då till att de tar faktura så känns det ganska säkert, ( bara det inte är veckan före elmia och man är utan stolar och har tidspress på sitt bygge  wink )

Även gaddafi får gå i exil och de händer de flesta diktatorer förr eller senare......
Volkswagen Typ 2 "Elmer" (1964)
Volkswagen Typ 1 "Ovalen" (1956)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang