vita fälgar?

puck0o
17 november 2008 · 2 Inlägg

hejhej!  har en vit crx och är sugen på vita fälgar.. men är lite osäker tongue  vad tycker ni? smile

Marlboroman
17 november 2008 · 8 234 Inlägg

Vita fälgar är fränt, en behöver inte alltid passa in. Beror lite på hur bilen och fälgarna ser ut.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Lozinmust "Unloaded"
17 november 2008 · 1 557 Inlägg

Vita fälgar är alltid snyggt i min mening, men vissa andra skulle väl tycka att vitt på vitt inte är någon hit. Jag tycker du ska köra på det! big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
bmx
17 november 2008 · 7 100 Inlägg

vita fälgar är snyggt,men inte på en vit bil!
men annars så lacka dom med svart centrum och sen vit kant smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
mita
17 november 2008 · 2 Inlägg

¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!big_smile

Epitaph
17 november 2008 · 835 Inlägg

Vita fälgar är sjukt snyggt! Kolla min bil bara smile

discokapten Kapten på disco!
17 november 2008 · 1 729 Inlägg

Nu lär jag väl få stryk av någon men jag rekommenderar faktiskt biltemas vita fälgfärg, kanonkvalitet.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
te_wik Forummoderator
17 november 2008 · 12 813 Inlägg

Mechanimal skrev:
vitt på vitt inte är någon hit

Fan grabben va bra du är på att rimma...

Å på tal om rimma så heter ju fälgar rims på engelska, såå.. hmm... ligger något hemligt budskap här som säger att trådskaparen nog ska testa med vita fälgar, iaf photoshoppa dit några smile

Och sedan göra som han själv tycker tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
rawbin Avstängd
17 november 2008 · 232 Inlägg

Vita, svarta och helkromade fälgar går fet bort!!!!

skalmanen
17 november 2008 · 354 Inlägg

vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile

rawbin Avstängd
17 november 2008 · 232 Inlägg

skalmanen skrev:
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile

guld? 50cent wannabe?

Tiger1978 Fattig student
17 november 2008 · 1 282 Inlägg

mita skrev:
¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!big_smile

Oj är det så dyrt att få dom pulverlackade? Jag trodde att jag fick ett lite högt pris då jag skulle få betala 700 till kaffekassan för att få mina 4 fälgar blästrade OCH pulverlackade..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
Amazon_123GT Driifter;)
17 november 2008 · 1 630 Inlägg

700 spänn låter helt ok enligt mig

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Sir_x
17 november 2008 · 945 Inlägg

rawbin skrev:

skalmanen skrev:
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile

guld? 50cent wannabe?

Hört talas om VOLK, ROTA? Skulle nog tippa på att det är vad han menar med guld.
Men det kanske inte passar stil(fälg)polisen?

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
skalmanen
17 november 2008 · 354 Inlägg

Sir_x skrev:

rawbin skrev:

skalmanen skrev:
vitt på fälgar, guld på fälgar, svart på fälgar ... det ultimata smile

guld? 50cent wannabe?

Hört talas om VOLK, ROTA? Skulle nog tippa på att det är vad han menar med guld.
Men det kanske inte passar stil(fälg)polisen?

Det var främst det jag syftade på ja smile .. Första gången i mitt liv tror jag som jag fått frågan om jag är 50cent wannabe smile hehe,,, jag hade nog sagt chrome isåfall =P ..

Nocturnal
17 november 2008 · 500 Inlägg

Tiger1978 skrev:

mita skrev:
¨'+Har precis lackat mina vinterfälgar vita! Tänkte lämmna in dom för pulverlack först, men va lite osäker på färgen precis som du. Så det blev en tripp till mekonomen och köpa vit fälgfärg, och istället för 600 spänn fälgen (pulverlack), gjorde jag allt sj för futtiga 300 kr! Det e mitt tipps iaf! Och jag är grymt nöjd!!big_smile

Oj är det så dyrt att få dom pulverlackade? Jag trodde att jag fick ett lite högt pris då jag skulle få betala 700 till kaffekassan för att få mina 4 fälgar blästrade OCH pulverlackade..

Det låter grymt billigt! Normalpris för blästring + pulverlack är väl ca 1000-1500kr per fälg.

Saab 900 2.0T "Supertouring" (1995)
puck0o
17 november 2008 · 2 Inlägg

tack för alla bra svar big_smile     ska sluta fega och satsa på vita.. blir jag inte nöjd är de j bara att lacka om tongue

IceEyes Varningar: För många..
17 november 2008 · 2 552 Inlägg

Nja som någon skrev tidigare är inte vita fälgar på en vit bil speciellt vackert, men det är bara min åsikt.

En polare färgade sina fälgar gula till sin vita Sierra, det blev rätt fränt faktiskt tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Thiger_84
17 november 2008 · 509 Inlägg

Vita fälgar är snyggt, men inte på en vit bil. Svarta fälgar med en tunn röd kant runt är snyggt på vita bilar. Men de e ju vad jag tycker, vad tycker du själv?

MUSN
18 november 2008 · 130 Inlägg

Vitt kan bli sjukt snyggt, även helt fel... Beror till så stor del på hur bilen annars ser ut.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang