bilden är avstäld och ligger i virsbo nära surahammar, bilen är helt normal och är helt bra att köra med. för att se bilen kan ni komma te virsbo annars om ni ska köpa den på direkten kan va hämta bilen själv te stockholm bara.
inte så jävla konstigt då? eller? jobbigt när invandrare skriver svenska, skönare när dom skriver på arabiska så man förstår... (<---- ironi)
irriterar mig fan så mycket mer på svenskar som stavar som ett arsle än när folk från andra länder gör det, se en svensk stava engelska ord är bland det roligaste som finns..
Tror det är att de stavar med dialekten ibland, Som jag skriver Gött ist för Gott, Go i hövve m,m m,m.
Vi var och köpte en bil hos en som sa Bytat ist för bytt på allt som var bytt.
jag här från skåne säger bytat inte byttat
[OT] "Bytade har tidigare ansetts acceptabelt att använda, men har sedan länge fallit ur bruk i (formellt) skriftspråk. Svenska Språkrådet anser att bytade (och bytat) är informellt talspråk och inte hör hemma i normalt skriftspråk."
bilden är avstäld och ligger i virsbo nära surahammar, bilen är helt normal och är helt bra att köra med. för att se bilen kan ni komma te virsbo annars om ni ska köpa den på direkten kan va hämta bilen själv te stockholm bara.
Lite intressant att personer som inte har svenska som modersmål inte bara kopierar över liknande text från andra vettiga annonser där det stavas/skrivs rätt. Borde ju bli 100ggr lättare att sälja en bil då.
Något jag tycker är sådär är när man ringer till Peter som ska sälja en volvo så svarar Abu!?!?! Varför kan bara inte Peter erkänna att han heter Abu? så man slipper få en chock när man ringer