Kanon fint bygge, håller på med samma konvertering i min bil men knappast med samma finish, blir helt grymt snyggt! Är också lite nyfiken på hur du gjorde med bromsservot för å få plats
Vad är det för planer med bromsar å chassi ?
//Henrik
Famous last words - I feel very confident behind the wheel of this car
Bromsservon har jag borrat om och flyttat så långt de går emot fjäderbenstornet! Ska köpa en hel bakvan från BMW 325, el eventuellt Z3 M, beroende på vad jag får tag på och så ska den blästras och lackas i delar! Sen ska bromsar mm bytas ut till värre och så kommer de bli komplett med Powerflex, men detta kommer att bli ett projekt undertiden den går i sommar för de hinns inte med just nu... Jätte rrrolit att du tyckte de blir bra!
Nu har ja fått ihop en hel del! Motorn fungerar igen och ja har fått svetsat en fortsättning på grenrören(TACK OLA PORTEN!) och svetsat om växlingsstaget så nu är hela det länkaget oxå på plats! Har sänkt den ytterligare i fronten och börjat valsa skärmar! Endel kvar i m.utrymmet än men det kommer!
Nu jävlar har ja fått massa prylar och fler är på väg! Köpte två riktiga sparco stolar idag av en arbetskamrat så ja får se om ja ska använda de el dom andra skålade som är fällbar rygg på! Kanske är någon som vill köpa de andra??? 1000kr Nästan nya är dom! Svarta och grå! Nu har ja jobbat hela helgen så ja har tagit ledigt tors/freda denna veckan så då kommer de bli massiva uppdateringar:) Då jaevlar gôbbar blir de meka! Lägger upp en bättre bild på ventilkåpan oxå!
Svaret om emblemet är: "Jag ska inte göra dej besviken;) De ska bort men ska byta hela den grillen för den är lite sprucken! Så ja...nästa kort är utan emblemet;)
ÄCKLIGT SNYGG E30! Surfade in på blocket genast för att kolla efter E30's men blev besiken då det inte fanns någon i likvärdigt skick =/ Såg att du har vita fälgar också, very nice
ÄCKLIGT SNYGG E30! Surfade in på blocket genast för att kolla efter E30's men blev besiken då det inte fanns någon i likvärdigt skick =/ Såg att du har vita fälgar också, very nice