2281
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

4 663 Inlägg
9 februari 2009
polomononen skrev:
Tack allihopa! Har visst missat att kolla hur många som läser tråden. Med detta intresse så är det deffenitivt värt den tid det tar att fotografera och lägga upp bilder smile.

hahah klart som fan att vi är med dig big_smile du som gör ett så bra jobb big_smile

603 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

134 Inlägg
9 februari 2009
Lägg inte ner projektet! läser det dagligen men är grymt dålig på att kommentera.

Bygger själv i min saab med har kört med mds innan men håller på att byta ut allt mot impact istället. Har alla sakerna hemma så nu ska jag snart börja montera,blev precis klar med garaget för "vinter" förvaringen så nu jefflar ;P

Sjukt mycket sladdar du fick med, dom där har kostat en slant när dom köptes in wink

/t0bias

765 Inlägg
9 februari 2009
satan vad kablar:) när få vi se dig dra  100m2 kabel då? för du ska väl byta upp dig nu när du har kablarna?smile drog 70mm2 i min nyss inte de roligaste jag gjort:P

Sponsor:
www.jonic-textil.se - Fuskmocca, fuskläder och massa andra tyger!
Projektråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69738

603 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
harre jävvar, det va inte lite kablar du fick, skaru behålla allt ???

Nä jag tänker inte behålla mycket alls. Sitter och skriver en annons just nu faktiskt.

t0bias skrev:
Lägg inte ner projektet! läser det dagligen men är grymt dålig på att kommentera.

Bygger själv i min saab med har kört med mds innan men håller på att byta ut allt mot impact istället. Har alla sakerna hemma så nu ska jag snart börja montera,blev precis klar med garaget för "vinter" förvaringen så nu jefflar ;P

Sjukt mycket sladdar du fick med, dom där har kostat en slant när dom köptes in

Nä jag ska inte lägga ner tråden. Nu när jag fick reda på att det faktiskt är folk som är intresserade av tråden så är det inga problem smile Lycka till med bygget. Jag svarar gärna på frågor ifall det är något som jag kan wink

GreenMountain_ skrev:
satan vad kablar:) när få vi se dig dra  100m2 kabel då? för du ska väl byta upp dig nu när du har kablarna? drog 70mm2 i min nyss inte de roligaste jag gjort tongue

Nä jag tänker inte dra om kabeln! Det är onödigt jobb att göra om. Har svårt att tro att 50 mm2 inte räcker till. Dessutom så får jag aldrig dit 100 mm2-kabeln. Den är för grov för att gömmas bakom listen tongue

134 Inlägg
9 februari 2009
Detta blir 4e ombyggnationen av ljudet i denna bilen så lite har man lärt sig, men man blir aldrig riktigt fullärd. Därför är det bra att se och läsa hur andra går tillväga med sina ljudbyggen speciellt om de är en likadan bil.

Gör om, Gör rätt får man höra en del wink

/t0bias

dj_dinmamma
9 februari 2009
kan du skicka ett gästboks inlägg eller något med annonslänk eller kan du svara här ? hur mycket ska du ha för kablaget ? tänkte åka och köpa nu någon dag. men kanske billigare och snabbare att köpa från dig ? Tråden är sk*t bra.. du får inte sluta med den.. hang up... /Jonas

603 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Jag vet inte om jag får lägga upp annonslänken här. Beror väl på hur man tolkar reglerna skulle jag tro. Men hur som helst så finns det ingen annons ännu. Den är skickad men ska accepteras av garaget.org, så den lär väl finnas bland annonserna någon gång i morgon.

603 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

655 Inlägg
11 februari 2009
ser mycket bra ut, kommer bli fint ljudbygge! Fortsätt så nu:)

134 Inlägg
11 februari 2009
ser mycket bra ut wink

/t0bias

655 Inlägg
11 februari 2009
du får gärna komma och bygga ett ljudbygge i min bil;)

134 Inlägg
11 februari 2009
ser mycket bra ut wink

/t0bias

603 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
t0bias skrev:
ser mycket bra ut

Tack
wetese skrev:
du får gärna komma och bygga ett ljudbygge i min bil;)

Synd att du bor ca 25 mil ifrån mig tongue

t0bias skrev:
ser mycket bra ut

Ehm... What? Igen? Har jag klagat så mycket på komentarerna att ni skriver två gånger winkbig_smile

655 Inlägg
11 februari 2009
haha, aa får försöka ta tag i det själv nån gång ist:)

603 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Jag kan komma med tipps och ide'er istället. Nu ska jag fortsätta mitt bygge på samma sätt. Men jag har lite ide'er ifall man skulle börja från början igen big_smile

655 Inlägg
11 februari 2009
ah visst, ider är välkommet!smile

1 435 Inlägg
11 februari 2009
Tjusigt projekt, när kommer du montera basarna? smile 100mm kabeln va grov..

603 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Alpinabiturbo skrev:
Tjusigt projekt, när kommer du montera basarna? smile 100mm kabeln va grov..

Nästa vecka. Alltså vecka 8, så hoppas jag få ordning på det mesta. 100 mm2 kabeln är helt sjukt grov. Blev lite chockad när jag såg den i verkligheten första gången.
Senast redigerat av polomononen (11 februari 2009)

Sök