2401
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

603 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Haha kanonbra, då blir det nog så. Ska se när får möjlighet till detta bara big_smile

6 558 Inlägg
21 februari 2009
5 st nu . funderar på att byta jag å ..Så olle byt först du så byter jag sen ..hehe

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Haha det är okej med mig tongue. Jag har kollat lite på olika intercooler. Hittade en som verkar vara av hög kvalitet till ett bra pris på streetgears webshop. Vet man ju inte förräns man testat så klart. Men det får nog bli en sådan smile

430 Inlägg
21 februari 2009
Varför inte exd's? på rea och modellanpassad och allt ju! Vill se jag också även om du har lättare än mig om jag minns rätt.

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Kunde knappt hitta Exd's hemsida. Nä men om jag ska byta intercooler så blir det från streatgear. Har hört mycket gott om dem. Passformen ska vara "bolt on" med andra ord ska det passa som ett smäck tongue

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Ok, jag hittade den faktiskt till slut... sa jag inte det? hmm

Vi får väl se hur jag gör. Men ni hör åt vilket håll skutan lutar tongue

430 Inlägg
21 februari 2009
Ja, jo knappt skrev du ju. tongue Ber om ursäkt. Jadå, klart man lär få välja själv. Har lyckats läsa att du förmodligen också har båda anslutningarna på samma sida, dvs inte crossflow redan. Synd för dig men bra för mig, för då får jag se hur jag ska göra så småningom. smile

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Kan passa på att ta upp några saker:

#1 Jag har haft över 15 000 besökare på tråden men bilen sitter fast på 18 votes. (Ni behöver självklart inte bara säta femmor... även om femmor är trevliga smile)

#2 Jag har massor med strömkabel kvar men dåligt med köpare tongue Om jag ska kunna köpa massa häftiga prylar så måste jag ju få detta sålt! Sedan är det mystiskt hur folk frågar i forumen om var man hittar billig kabel, men ingen verkar göra egna sökningar hmm

#3 Stereon jag beställt kommer med största sannorlikhet nästa vecka!

#4 I framtiden så kommer jag förmodligen att modda frontspoilern, vet dock inte när.

#5 Motorutrymmet kommer få sig en uppiffning.

#6 Väldigt, väldigt snart så måste jag få tag på en överhandsfräs innan jag blir TOKIG! Ljudbygget har kört fast sad

#7 Någon som vill skriva en fullständig lista på allt jag ska köpa (från biltema) så jag kan plasta?
Senast redigerat av polomononen (21 februari 2009)

R1 driver!
5 128 Inlägg
21 februari 2009
När kommer bilden upp på din ic? Vi vill ju se hur illa det va med den wink

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
När kommer bilden upp på din ic? Vi vill ju se hur illa det va med den wink

Ah det hade jag glömt att jag skulle visa yikes. Får försöka fixa det när jag får tid. Eftersom jag ska läsa vidare till civilingengör så måste jag lägga tid på annat då och då. Som nu t.ex så ska jag räkna 30 sidor matte D sad

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Tänkte att det kunde gå ganska snabbt att fotografera. Så jag gick ut och tog 2 foton och sen dog kameran. Tyvärr så blev det inga bra bilder så jag väntar tills kameran är laddad igen.

4 663 Inlägg
21 februari 2009
kommer att bli skit bra sedan med ic:n, fan fett synd hatar matte sad  måstre sj plugga fysik  prov efter lovet sad

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Just det, kan ju kolla med er ifall det är någon som säljer mätarhållare. Alltså sånna som sitter på a-stolpen. Tänker inte betala 500 spänn för en sån av princip själ! Kostar max en 50-lapp att serietillverka.

193 Inlägg
21 februari 2009
Ser sjukt bra ut!, satt och kollade lite i projektdelen och såg det hära projektet så jag la till det i favoriter och följer det för varie dag!

30 Inlägg
21 februari 2009
Riktigt intressant bygge! Fina uppdateringar och mycket bilder, fortsätt så!

mvh Jim

MVH Jim

603 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
Elda skrev:
polomononen skrev:
Just det, kan ju kolla med er ifall det är någon som säljer mätarhållare. Alltså sånna som sitter på a-stolpen. Tänker inte betala 500 spänn för en sån av princip själ! Kostar max en 50-lapp att serietillverka.

Jag kör med en "vanlig" mätarhållare på A-stolpen.. Om inte annat så kan man justera den i alla vinklar och få rätt vinkel för just Dig. finns inget som är så jobbigt som att se en mätare lite halvdåligt.

Jo det kanske går göra så också... ser iaf snyggt ut på din bild.
knoppen skrev:
Ser sjukt bra ut!, satt och kollade lite i projektdelen och såg det hära projektet så jag la till det i favoriter och följer det för varie dag!

Härligt big_smile, synd att jag inte kan uppdatera varje dag bara hmm Men det kommer uppdateringar så ofta det går smile
Jimen skrev:
Riktigt intressant bygge! Fina uppdateringar och mycket bilder, fortsätt så!

mvh Jim

Ska försöka hålla ordning på uppdateringarna. Intresset för att bygga finns, däremot är det problem med tiden sad

603 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

R1 driver!
5 128 Inlägg
22 februari 2009
Har han kört på typ älgar med fronten av eller? yikes För jävlar vad ic och oljekyl såg misshandlat ut tongue

603 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Har han kört på typ älgar med fronten av eller? yikes För jävlar vad ic och oljekyl såg misshandlat ut tongue

Ja, jag sa ju det. Litar du inte på mig tongue

Sök