De flesta svenskar är för det som händer i Rosengård eftersom de röstar på t ex Socialdemokraterna och Moderaterna.
De flesta svenskar vill även t ex att deras små barn ska bli våldtagna med tanke på valresultaten.
Såg att någon skrev att SD har en invandrare i ledningen, jag tror t o m att de har minst två stycken bl a från Iran.
http://www.expressen.se/nyheter/1.686982 http://www.expressen.se/1.397948 Dessutom är flera invandrare för SD:s politik.
Det är inget konstigt! Dagens invandringspolitik är rasistisk då den inte går ut på att hjälpa så många människor som möjligt. antalet som får hjälp som är det viktigast och det är de som är i mest
Det är bättre att hjälpa människor på plats för en bråkdel av pengarna än att ta hit ett mindre antal flyktingar. Det är antalet som får hjälp som är det viktigaste och först ska de mest hårt drabbade få hjälp.
Men självklart finns det rasister som är Sverigedemokrater, men det finns nog exempelvis även en hel del av alla Socialdemokrater som är rasister.
Dessutom tar Sverige emot fler än vi klarar av, ta bara Rosengård som exempel. Eller Rinkeby, Skäggetorp... Finns nog flera exempel i de flesta städer.
Svenskar tvingas fly från sina bostadsområden trots att de bott där i decennier p g a ett jävla liv och hög brottslighet. Många invandre vill inte komma in i samhäller trots hjälp i skolan, språkkurser, instegsjobb o s v. De föredrar att leva på oss och oftast även vara kriminell.
Nu kan vi bara sluta helt med invandringen och låta människor åka hem.
Dessutom tar de invandrare lägenheter som svenska behöver och gör så att hyrorna höjs kraftigt eftersom bostadsbolagen vet att de ändå får in pengar från socialen.
Fast egentligen ska vi inte klaga på partierna utan folket som väljer dem. De som röstar lika som deras föräldrar som röstar lika som sina föräldrar... Socialdemokraterna var en gång bra och den tron finns kvar hos många människor.
Och hur ska vi kunna ta emot en massa flyktingar som är i behov av hjälp när Sverige är fullt av invandrare som skulle kunna åka hem men istället är kvar och kostar pengar och begår brått. (Dock finns det även de som jobbar och är jättetrevliga. Tyvärr tar många våra jobb för även om de tar sk. skitjobb så finns det svenskar som annars skulle ha de arbetena istället för att vara arbetslösa.)
Varför hålla på med tillfälliga sk. lösningar t ex övervakningskameror precis överallt som hela tiden bara flyttar på problemen. vi måste ta tag i problemen istället!
Tyvärr finns det de som fortfarande tror att SD är ett rasistiskt parti men så är det inte.
Jag såg t ex ett klipp med en Sverigedemokrat som sa en massa kloka saker bl a att invandrare skulle få extra svenskaundervisning i skolan istället för dyr modersmålsundervisning och då ha lättare för att komma in i samhället. Det låter väl klokt? Då kom en invandre och började skrika om Hitler. Trots att Sverigedemokraten ville att eleverna med invandrarbakgrund ska få chans till ett bra liv här i Sverige.
Och varför frågasätts SD:s invandringspolitik och ingen ifrågasätter de stora partiernas homopolitik?
Är homosexuella mindre värda än invandrare? Homosexualitet har alltid förekommit, även bland djur. Alla har rätt att vara lyckliga och behandlas lika oavsett sexuell läggning. Ändå är t ex KD emot homoäktenskap och troligtvis även att homosexuella skaffar barn. Svenskarnas syn på homosexuella får gärna bli bättre, då skulle även homobarn kunna växa upp utan så stor risk för mobbning. Och åsikterna att ett barn behöver föräldrar av olika kön håller jag inte med om helt heller eftersom många bar redan tyvärr lever bara med en föräldrer eller har t ex en heterosexuell far som är kvinnlig och typ inte vet vad manlighet är.
Utan invandringen hade Sverige inte varit ett modernt land är ett exempel för invandring som är felaktigt. Innan 60-talet fanns det knappt några invandrare och de flesta var som oss från nära länder med liknande kultur, ändå var flera stora industrier igång i Sverige långt tidigare.
Adobtion borde förbjudas eftersom sådana barn oftare blir brottslingar och begår självmord.
Också invandrare, barn till invandrare o s v begår oftare brott än svenskar. Det är sann fakta.
Dessutom borde dagis och skolan uppmuntra barn till att låta dem skaffa sina egna åsikter istället för att uppfostra barnen i allt från dagis ända upp till gymnasiet till kriminella AFA-anängare. Det är inte demokrati.
Jag såg en debatt med Jimmie Åkesson (SD) och Mona Sahlin (S). Sahlin var mest tyst och undvek att svara på Åkessons åsikter. Det enda Sahlin hade att komma med flera gånger vara att Zlatan var bra för Sverige...
Vissa får inte måla sitt hus i den färg de vill eftersom det inte passar in i omgivningen. Men hur bra passar en moske in i omgivningen?
Tycker du att alla männsiskor är lika mycket värda och vill att så många som möjligt har rätt till ett så bra liv som möjligt ska du rösta på SD!
SD:s vallåt:
http://www.youtube.com/watch?v=v-Nc5FyRGqkOch ni som är lite skeptiska till SD:s politik kan ändå rösta på dem och ge dem en chans för även om de kan påverka en del tar det ändå tid tills en Sverigedemokrat blir stadsminister. Läs på, titta på derar partiprogram, bli medlem eller åtminstone rösta på SD år 2010, för ditt bästa och för jordens alla människors bästa!
Tänk inte så att de ändå inte kommer över 4% spärren, om för många tänker så gör de inte det och även om de inte skulle komma över spärren är ju fler röster desto bättre.
www.sverigedemokraterna.seSD är mer seriösa än de flesta andra partier som har åsikter istället för fakta om invandringen. Det finns nog rasister i SD men det finns troligtvis en del rasister i alla andra stora partier också. Och att Sverigedemokrater är samhällparasiter som inte jobbar är skitsnack. Föressten är det väl värre med de partier som vill ta hit en massa samhällsparasiter! SD:s seriösa partiproram finns på deras hemsida.
Mona S påstår att Sverige tjänar en massa på invandringen och villha ökad massinvandring.
Fredrik R erkänner att invandringen är väldigt kostsam men gör inget åt det.
Endast med SD:s politik är det möjligt med bättre skola och vård medans t ex Socialdemokraterna bara lovar det.
Moderaterna ökar klyftorna i samhället och det vill även Socialdemokraterna göra minst lika mycket genom att öka massinvandringen.
Allt jag skrivit ovanför är lite snabbt och slarvit skrivet och har inte bara med SD:s politik att göra. Jag får se om jag tar mig tid att förbättra all ovanstånde text olch då även lägga till en hel del. Några av mina åsikter är som ni ser lite mer extrema än SD:s men jag är ändå absolut inte rasist.
Vad är bäst?
1: Ett förstört Sverige och få hjälpta människor i världen.
2: Ett lungnare Sverige och många människor som får hjälp i världen.
Jag tycker alternativ 2. De flesta föredrar alternativ 1.
VARFÖR???