Nehe skrev:
emil1986 skrev:
De flesta svenskar är för det som händer i Rosengård eftersom de röstar på t ex Socialdemokraterna och Moderaterna.
De flesta svenskar vill även t ex att deras små barn ska bli våldtagna med tanke på valresultaten.
Ok? Vart har du den faktan att de flesta svenskar vill att våra barn ska bli våldtagna?
Det senaste valresultatet.
emil1986 skrev:
Varför hålla på med tillfälliga sk. lösningar t ex övervakningskameror precis överallt som hela tiden bara flyttar på problemen. vi måste ta tag i problemen istället!
Vid förebyggande brottsverksamhet så sker alltid en nettovinst på 70%. Dvs att den så kallade förflyttningen av brottslighet minskar med 70%. Källa: Nationell Bastaktik (polisen)
Men det bästa är i längden att ta reda på problemen och försöka lösa dem. Annars blir det katastrof.
emil1986 skrev:
Alla har rätt att vara lyckliga och behandlas lika oavsett sexuell läggning.
Där håller jag med.
emil1986 skrev:
Utan invandringen hade Sverige inte varit ett modernt land är ett exempel för invandring som är felaktigt. Innan 60-talet fanns det knappt några invandrare och de flesta var som oss från nära länder med liknande kultur, ändå var flera stora industrier igång i Sverige långt tidigare.
Det där är ju fel, vi började ju med att ta in så mycket invandrare pga att vi behövde arbetskraften. Problemet var att vi inte slutade ta in när arbetstillfällena försvann. Källa: Har refererat innan i nåt av inläggen, läs igenom tråden.
Jo, att vi inte slutade ta in folk när vi inte längre behövde invandring var fel.
emil1986 skrev:
Adobtion borde förbjudas eftersom sådana barn oftare blir brottslingar och begår självmord.
Också invandrare, barn till invandrare o s v begår oftare brott än svenskar. Det är sann fakta.
Haha ok? Skulle gärna se studien du har läst om att adopterade barn oftare begår självmord eller har större brottsbenägenhet än en annan i samma sits. (etniskt och ekonomiskt samt socialt)
Minns inte källan förutom att den verkade seriös. Men eftersom jag som sagt inte minns källan måste jag fortsättningsvis hålla tyst om detta påståeende.
emil1986 skrev:
Dessutom borde dagis och skolan uppmuntra barn till att låta dem skaffa sina egna åsikter istället för att uppfostra barnen i allt från dagis ända upp till gymnasiet till kriminella AFA-anängare. Det är inte demokrati.
Återigen med dina antaganden.
Under hela min tid i skolan blev vi uppfostrade till att älska invandringen och hade man en annan åsikt gav sig inte läraren förens man spelade att man höll med denne. Helst skulle man vara socialdemokrat också.
emil1986 skrev:
Vissa får inte måla sitt hus i den färg de vill eftersom det inte passar in i omgivningen. Men hur bra passar en moske in i omgivningen?
Lika bra som kyrkan i mitt område då jag ej är kristen. Men ändå så ligger den där och ringer sina klockar hela tiden precis som han böneroparen gör i mosken. Och hej finns det en kyrka där så varför skulle inte en moske kunna göra det? Båda ger mig lika mycket (dvs 0) men det ger någon annan mer.Delvis håller jag med dig men byggnader som är byggda för muslimer passar inte in i Sverige. Kyrkorna har kommit hit på en mer naturlig väg.
emil1986 skrev:
åtminstone rösta på SD år 2010, för ditt bästa och för jordens alla människors bästa!
Förstår inte, hur kan det vara för jordens alla människors bästa när vissa människor inte får komma hit något mer. Det kan ju inte vara så bra för de?
Jo, det är trist för de som är i Sverige som vill stanna här måste åka hem men nu finns inget alternativ till att skicka hem många av dem för att vi eventuellt ska kunna ta in nya flyktingar. Och många invandre här skulle nog hellre få hjälp till att åka tillbaka till sitt hemland och få ett vettigt liv istället för att sitta i en trång förortslägenhet bland brottslighet och bränder.
Fler människor skulle må bra om vi minskade ned på invandringen. Lugnare i Sverige och mer människor som får hjälp i sina hemländer.
emil1986 skrev:
Allt jag skrivit ovanför är lite snabbt och slarvit skrivet och har inte bara med SD:s politik att göra. Jag får se om jag tar mig tid att förbättra all ovanstånde text. Några av mina åsikter är som ni ser lite mer extrema än SD:s men jag är ändå absolut inte rasist.
För all del, upplys mig bättre nu när jag ställt frågor.
emil1986 skrev:
2: Ett lungnare Sverige och många människor som får hjälp i världen.
Håller faktist med dig där med, tycker bara att du resonerar på helt fel väg om hur vi ska nå dit.