Volvo V70N 2.4T. Bilen såld

Ombyggdad av V70. Bland annat egen front
  • 0 Följare
  • 124 942 Visningar
  • Projektet avslutat 6 juni 2012
isak90
27 mars 2009 · 1 997 Inlägg

Den blev riktigt snygg! Skulle velat ha något liknande själv smile

Har du hunnit kolla frakten ännu förresten?

// Fredrik

Jungmar
27 mars 2009 · 847 Inlägg

Aker_s40 skrev:
Blev riktigt bra det där smile

Har du några planer på att fixa nått med sido/bakkjolen eller ska det vara original?

Fortsätt i samma stil så blir detta riktigt bra big_smile

tackar, Baken ska eventuellt bytas till R underdel, har ju redan bytt till den nyare baken så...

Sidokjolarna letar jag efter faceliftens lackade till rätt pris, dom har lite anorlunda utformning.
Ska ju se ut som något som volvos egna designavdelning skulle ha kunnat hitta på





Tack kaxxen, du får gärna tvätta den åt mig;) jag bjuder på kaffe... nej justja, saft ska du ha

j0nas Lastbilschaffis
27 mars 2009 · 811 Inlägg

ja tvätta den får ja fan göra för den är ALLTID skitig tongue

Jungmar
27 mars 2009 · 847 Inlägg

isak90 skrev:
Den blev riktigt snygg! Skulle velat ha något liknande själv smile

Har du hunnit kolla frakten ännu förresten?

// Fredrik

tack, nä blev klar med allt i onsdags, och i går så sov jag hela eftermiddagen av utmattning pga min sjukdom, ska försöka hinna med det i veckan som kommer annars har jag kanske vägarna förbi göteborg iallafall om 2 veckor

isak90
27 mars 2009 · 1 997 Inlägg

Volvo_Emil skrev:

isak90 skrev:
Den blev riktigt snygg! Skulle velat ha något liknande själv smile

Har du hunnit kolla frakten ännu förresten?

// Fredrik

tack, nä blev klar med allt i onsdags, och i går så sov jag hela eftermiddagen av utmattning pga min sjukdom, ska försöka hinna med det i veckan som kommer annars har jag kanske vägarna förbi göteborg iallafall om 2 veckor

Okej, det är ingen brådska så smile

De låter ju bra, du kan ju höra av dig när du vet närmare wink

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
28 mars 2009 · 1 659 Inlägg

Vart inte dumt inte smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Lowe
28 mars 2009 · 35 Inlägg

Blev ju hur bra somhelst emil Tummen upp.

//Janne
Loci
28 mars 2009 · 471 Inlägg

Ser bra ut det där Emil smile

Volvo V60 "T4 Ocean Race" (2016)
Jungmar
28 mars 2009 · 847 Inlägg

Tackar, Jätte kul med alla positiva komentarer

j0nas Lastbilschaffis
28 mars 2009 · 811 Inlägg

bara jag som ger negativa smile "elaka jonas"   Du får komma ner till halland snart så vi får leka lite smile

Jungmar
28 mars 2009 · 847 Inlägg

kaxxen skrev:
bara jag som ger negativa smile "elaka jonas"   Du får komma ner till halland snart så vi får leka lite smile

Hehe, ja, får ses till påsk så ska du få se ren V70

j0nas Lastbilschaffis
28 mars 2009 · 811 Inlägg

om inte så komemr ja göra den ren wink

Jungmar
1 april 2009 · 847 Inlägg

Nu sitter sommardäcken på och bilen har fått sig en tvätt och lite vax. Nu måste jag ligga lågt ett tag, ska köra bana på Björkvik Ring den 9 maj och innan dess måste jag byta koppling= Dyrt





https://www1.garaget.org/gallery/archive/11034/609318_acrhtm.jpg
Sommarhjulen monterade

isak90
1 april 2009 · 1 997 Inlägg

Fan blev riktigt snyggt de! Du har inte lust att göra fronten så innan jag köper den? roll

Hur många mil har din gått? Jag tror inte de e bytt koppling på min någon gång, min har gått 21k..

// Fredrik

-Akerfeldt-
1 april 2009 · 2 638 Inlägg

Vad bra det blev med sommarhjulen, vilket lyft!

Jungmar
12 april 2009 · 847 Inlägg

Om någon är sugen så kan fronten och strålkastarna vara tillsalu, fronten 3000kr och strålkastarna 2000kr. Någon intresserad?

Jungmar
12 april 2009 · 847 Inlägg

isak90 skrev:
Fan blev riktigt snyggt de! Du har inte lust att göra fronten så innan jag köper den? roll

Hur många mil har din gått? Jag tror inte de e bytt koppling på min någon gång, min har gått 21k..

// Fredrik

tack

Min passerade 22k mil i torsdags,

Jungmar
12 april 2009 · 847 Inlägg

Aker_s40 skrev:
Vad bra det blev med sommarhjulen, vilket lyft!

tackar

blir nog nytt utseende i fronten snart, blev erbjuden en facelift front lackad i bilens färg till ett riktigt bra pris (från samma bil som baken kommer)

Så får jag sålt delarna så ska jag ha facelift xenonstrålkastare och facelift överdel, så gjuter jag av den här underdelen och plastar ihop med originalläppen

isak90
12 april 2009 · 1 997 Inlägg

Volvo_Emil skrev:
Om någon är sugen så kan fronten och strålkastarna vara tillsalu, fronten 3000kr och strålkastarna 2000kr. Någon intresserad?

Strålkastarna blev jag lite sugen på! Ingår xenonet?

// Fredrik

Jungmar
12 april 2009 · 847 Inlägg

isak90 skrev:

Volvo_Emil skrev:
Om någon är sugen så kan fronten och strålkastarna vara tillsalu, fronten 3000kr och strålkastarna 2000kr. Någon intresserad?

Strålkastarna blev jag lite sugen på! Ingår xenonet?

// Fredrik

Hade igentligen tänkt flytta över det till helljuset då, men kom med ett bud så.  Men innan jag kan sälja strålkastarna måste jag ha köpt nya och kopplat om dom så dom passar. ta bud via PM

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang