Thomas0 skrev:
AirOne skrev:
Thomas0 skrev:
Tjo needar nya lameler till min 855 T5-R! Var det finns billiga lameller "6 puckade"
Länka Plz
Vad betyder "needar" i svenska språket? Jag tror du syftar på ordet "behöver", men bristen på övrig information, att du tydligen trimmat din bil - med tanke på att det står "autotech" i din bils namn - och därför borde veta vart sådana tingestar finns att köpa - gör att jag inte orkar surfa
åt dig och leta upp det. Ett par klick så är man säkert framme, men så lat är jag.
Hoppas du finner vad du söker.
jo needar e jue ett rätt vanligt ord i detta samhälle,, darför jag undra detta e jue om någon har beställt / och har en likadan bil som vet vart man hittar detta jag söker kan jue länka det här så

Darför det kallas forum med

Jadu. Sverige blir mindre och mindre svenskt för var dag som går..ajfan det där lät rasistiskt. Ursäktaursäkta.
Hursomhelst. Dum som jag är så surfade jag likt förbannat vidare, och det beror väl på vad du vill ha för sorts koppling? H2mRacing.com kan du ju höra med om priser och leveranser tex. De verkar ha Sachs.
Annars kan du ju slå på regnumret på tex mekonomen eller atla.se och få se vad som finns där?
Eller har dalhems till och med..?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.