Fan vad du jobbar på ;-). Själv så har jag jobbat 40tim på ena dörrsidan och den är inte klar ännu :-(
Tackar! Men men, 40tim på din dörrsida, då kan jag tänka mig att den blir fin!
Jag hoppas det, den ska lackas så det krävs ju att den ska vara helt slät:). Jag tycker det är skit roligt att gå in och läsa denna tråd eftersom du inte är rädd att ställa frågor och det kommer många bra svar, det gör ju så att man lär sig en del själv oxå/Jonny
Fan vad du jobbar på ;-). Själv så har jag jobbat 40tim på ena dörrsidan och den är inte klar ännu :-(
Tackar! Men men, 40tim på din dörrsida, då kan jag tänka mig att den blir fin!
Jag hoppas det, den ska lackas så det krävs ju att den ska vara helt slät:). Jag tycker det är skit roligt att gå in och läsa denna tråd eftersom du inte är rädd att ställa frågor och det kommer många bra svar, det gör ju så att man lär sig en del själv oxå/Jonny
Aha okej! Kommer bli skit snyggt! Hade varit snygg med båda lackat samt flockade detaljer
Kul att du tycker det!! Jag lär ju mig hela tiden iom. denna tråden och uppskattar verkligen alla som svarar på mina dumma frågor!
I dagsläget har jag Y-split för front rca utgången.. Kan jag köra en y-split vid steget istället?! Kommer det gå eller blir de helt fel då?!
Jo klart att du kan göra det...du får ju samma förlust i signalen oavsett var du har splitten. Dock sparar du en kabel framifrån
Generellt sett så halverar man signalen vid varje split man lägger till.
Jag bara undrar en sak... jag har ju 2 utgångar på huvudenheten.. och ska använda ett 4 kanal steg där det är 4 in.. då måste jag ju köra med 2 Y-splitar, inte sant ? men kommer jag få en kass signal då eller? för då kommer det halveras 2 gånger ?