Vad har DU liggandes i din koffert?

Bjork OEM <3
30 december 2008 · 6 957 Inlägg

Ja..vad har du där egentligen?
Tanken slog mig när jag öppnade fars idag, fullt med chipspåsar och reklamblad tongue

I min egna finns det: En uppsättning innermattor, En fleecepläd (IF metalls julklapp tongue)
CD-växlare...lyfter man på lite på locket finns där ett reservhjul, originalverktygen som
kompletterats med en 13 blocknyckel, dragskaft med 17/19 hylsa och en reflexväst big_smile

Så fram med sanningen, vad har ni där bak? Baslåda?Pantburkar? eller en liten gubbe som e go å gla? wink

Senast redigerat av Bjork (31 december 2008)

OEM <3
KimVsWorld Mästare
30 december 2008 · 2 947 Inlägg

Koffert*

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
FLindgren
30 december 2008 · 5 089 Inlägg

en 70 kg tung baslåda som jag inte orkar plocka ut... drivaxlar, spindlar och hjulager..

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Muttley
30 december 2008 ·

arbetskläder minsann. och ett däck under luckan som jag gissar på de flesta har i de bilar som brukar ha det smile

opela VD Hammar
30 december 2008 · 613 Inlägg

jag har 4hjul, verktygslåda o sen ett slutsteg har inte orkat koppla in basen än

MVH Johan
Opel Omega B "What Productions" (1997)
evilaudio
30 december 2008 · 16 195 Inlägg

STEREO å en massa verktyg..big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
KimVsWorld Mästare
30 december 2008 · 2 947 Inlägg

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Navkapsel
30 december 2008 · 4 637 Inlägg

Pedantisk odning och endast nödvändiga saker plus en stolsryggsäck och ett paraply för rallyutflykter. Och så en ihopfällbar militärspade ifall man skulle dyka på någon cool växt vid någon bebyggelselämning eller köra fast.

Kanelbullen
30 december 2008 · 1 722 Inlägg

Nå jag har i min bil (audin) en korg fylld med * Borste/isskrapa * Brandsläckare * Förstahjälpen * två wunderbaums tongue *  snart en baslåda... * ... ?

Också ett däck under ...

Senast redigerat av Kanelbullen (30 december 2008)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
netmatte
30 december 2008 · 97 Inlägg

i opel har jag en låda fylld med "massa bra o ha saker " och en kasse med litte delar till volvon

BMW 320d e91 "e91" (2008)
steifan DR!FTT3KN!K3R
30 december 2008 · 10 427 Inlägg

Har lite diverse.

1st nylonjacka, 1st fleecejacka ( sån gul rackare), ett antal uppsättning handskar,
bogserlina, ~1 litern motorolja, hink med bilvårdsgrejer (tvätt), skruvmejslar, en blocknyckelsats,
ett fälgkors, ett slutsteg och sist men inte minst, ett liggunderlag big_smile (sista är praktiskt)

Ena Colaberoende
30 december 2008 · 1 219 Inlägg

Oj..

Förutom baslådan och stegen så ligger där min gamla pioneer pro-logic förstärkare samt farfars gamla högtalare (har nog legat där hela sommaren) samt tvättschampo till bilen.

Rallyhalle
30 december 2008 · 4 299 Inlägg

En baslåda. Under luckan finns däcket, glykol, spolarvätska, en halv 1l-flaska motorolja, en bogserlina, teleskopiskt dragskaft med hylsa passande hjulbultarna och dragkroken. Finns några grejer till jag inte kommer ihåg vad det va, fick pressa en del för att få ner all skit under luckan tongue

Bjork OEM <3
30 december 2008 · 6 957 Inlägg

KimVsWorld skrev:
Koffert*

F-låt...

OEM <3
Sarge
30 december 2008 · 2 337 Inlägg

Lastutrymmet är tomt. Under luckan ligger reservhjul med tillbehör, WD-40, 2 x motorvärmarkabel, diverse reservdelar, startkablar, hjulbultar till vinterdäcken (sommarsulorna sitter fortfarande på). Sen i sidofacket har jag en första-hjälpen låda från en Golf -92 (finns hur mycket som helst i den, kan nog utföra hjärtkirurgi vid vägkanten om det behövs tongue ), kylar- och spolarvätska och säkert något mer som jag har glömt.

dahboy
30 december 2008 · 1 002 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Pedantisk odning och endast nödvändiga saker plus en stolsryggsäck och ett paraply för rallyutflykter. Och så en ihopfällbar militärspade ifall man skulle dyka på någon cool växt vid någon bebyggelselämning eller köra fast.

Du menar att du har en Klas liggandes därbak.. (Klas=Kort lätt attackspade)

...
Rquired Allmänt envis
30 december 2008 · 12 512 Inlägg

Domkraft
En dunk med destilerat vatten
Filt till hunden roll
Nya gasdämpare och fästen till bakluckan

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Aero T16
30 december 2008 · 1 327 Inlägg

Just nu är det lite mycket. Ett topplock och topplockskåpa och en massa annat "skräp".

Smajly
30 december 2008 · 3 059 Inlägg

Inte möd.. vill inte ha saker där.
Under luckan ligger reservhjul, triangel, borste, trasa, verktyg, bogserlina o handskar.
I kofferten är det nästan alltid tomt förutom en barnvagn då o då.

Navkapsel
30 december 2008 · 4 637 Inlägg

dahboy skrev:

EmilHammarlund skrev:
Pedantisk odning och endast nödvändiga saker plus en stolsryggsäck och ett paraply för rallyutflykter. Och så en ihopfällbar militärspade ifall man skulle dyka på någon cool växt vid någon bebyggelselämning eller köra fast.

Du menar att du har en Klas liggandes därbak.. (Klas=Kort lätt attackspade)

Japp, det måste vara en sådan, en smidig spade med kronor köpt på Ö&B, oanvänd. Är det så de kallas!smile

Senast redigerat av EmilHammarlund (30 december 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang