ja då kommer det en hög med nya bilder ! nu har jag kört golfen i några dagar funnit lite saker som ska göras om och rättas till jag ska svetsa på lite stoppkanter på tryckfören då jag skjuter lös dom hela tiden , fixa chims till camber bak så att jag kan sänka mera och bygga ut skyddsplåten lite beställde även ett down and out klistermärke till bakrutan idag !
Senast redigerat av saablover_1 (19 maj 2011)
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Riktigt snuskigt snyggt! Enda önskemålen är kromspeglar (eller svarta, tycker inte om lackade) samt nya skyltar
saker som kommer göras så fort tid och pengar finns är: #lacka speglarna svarta #nya skyltar #chimsa för camber bak #sänka bak #tona bakljus röda eller nya röd/vita #lacka om dörrarna och huven #bygga lite större skyddsplåt #svetsa på "stoppkanter" på tryckrören #i med framsystem och 6X9or ( kör bara med basar och baksystem nu) #nya plasthörn på framstöten #fixa låset på bakluckan( hade tydligen ingen nyckel till det )
finns säkert mer men
Ang låset på bakluckan vore de ballt att köra rensad, med en solenoid där bak, de ska jag köra på sen
Har du funderat på kromspeglar? Eftersom att du har kromstötisar tänkte jag
Hörnen på fångarna kan du köpa på typ-17.
jag kommer köra med dom speglarna jag har då de passar med fälgarna då dom blir svarta rensad lucka har jag funderat på men blev inte det när jag lackade och har inte lust att lacka om luckan för en 3e gång tycker typ 17 e kronglig att förstå
jag kommer köra med dom speglarna jag har då de passar med fälgarna då dom blir svarta rensad lucka har jag funderat på men blev inte det när jag lackade och har inte lust att lacka om luckan för en 3e gång tycker typ 17 e kronglig att förstå
Speglarna kommer annars sitta som en smäck om du kör kromade enligt mig Bara googla fram bilder, finns de i typ samma färg med kromstötisar och kromade speglar.
Typ-17 är ju inte svår att förstå, om man använder google translate Går ju översätta hela sidor där!
Speglarna kommer annars sitta som en smäck om du kör kromade enligt mig Bara googla fram bilder, finns de i typ samma färg med kromstötisar och kromade speglar.
Typ-17 är ju inte svår att förstå, om man använder google translate Går ju översätta hela sidor där!
ja får kolla över detta lite