1581
Sök

golf 1 turbo diesel -83 "Tyskstuk" (Bilen såld LÅS TRÅDEN)

668 Inlägg
19 maj 2011
Fan vad gött för dig att den är "färdig"(läs en bil blir aldrig färdig) nu. Riktigt snygg blev den också!!

hbxservice.com
1 471 Inlägg
19 maj 2011
Trådstartare
dieselkungen1 skrev:
hitta du intte nån fulare färg

tycker du att den är ful så e de upp till dej wink men klaga inte när du inte ens har någon bil uppe på garaget tongue

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse

61 Inlägg
20 maj 2011
saablover_1 skrev:
dieselkungen1 skrev:

tycker du att den är ful så e de upp till dej wink men klaga inte när du inte ens har någon bil uppe på garaget tongue

Helt rätt svarat..big_smile

Har sagt de förut men de tåls att upprepa, blev riktigt nice.. Grymt jobbat..

/Mvh...

hbxservice.com
1 471 Inlägg
20 maj 2011
Trådstartare
Mr_Honken skrev:
saablover_1 skrev:
dieselkungen1 skrev:

Helt rätt svarat..big_smile

Har sagt de förut men de tåls att upprepa, blev riktigt nice.. Grymt jobbat..

/Mvh...

tackar ! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
20 maj 2011
Trådstartare
nu har jag fixat lite småskit på golfen wink plockade bort skyddsplåten och svetsade i stället förstärkning direkt på tråget smile justerat ratten då jag åkt med sneställd ratt under veckan wink svetsat lite på tryckrören ! och sist men inte minst dragit dom innre drivknutarna då nästan varenda skruv hade gängar ursej :S

hbxservice.com
1 471 Inlägg
24 maj 2011
Trådstartare
hej hopp nu står bilen i garaget igen wink nu ska jag riva av dörrarna och huven för omlack .... sen väntar jag även på bakaxelshims på 2 grader vilket innebär att jag kommer flytta in överkant på hjulet med ca 2cm smile då kan jag sänka och ändå köra med last i bilen ! smile bäst att ha i ordning inför BUGRUN ! smile kan även meddela att bilen gårpå 0,63 blandad och 0,55 långkörning så som den är nu wink
Senast redigerat av saablover_1 (24 maj 2011)

R1 driver!
5 128 Inlägg
25 maj 2011
Går som fan OCH ekonomisk, drömläge!

hbxservice.com
1 471 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:

ja det är inte så dumt smile men kan nog få ur mer kräm bara jag byter koppling wink

R1 driver!
5 128 Inlägg
25 maj 2011
saablover_1 skrev:
_DamnIt skrev:

ja det är inte så dumt smile men kan nog få ur mer kräm bara jag byter koppling wink

Do it! big_smile Hehe, nej men riktigt kul att (som jag förstått efter uteblivet missnöje) den går bra! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
ekonomin tilllåter inte ny koppling just nu wink är ju trotts allt student wink

Skrap
2 098 Inlägg
25 maj 2011
saablover_1 skrev:

Jag vet precis hur det är!. Men man får prioritera wink

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

hbxservice.com
1 471 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:

ja man får ju göra de smile men snart är skolan slut och då får jag fast lön så då händer det lite mer smile

Skrap
2 098 Inlägg
25 maj 2011
saablover_1 skrev:
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:

ja man får ju göra de smile men snart är skolan slut och då får jag fast lön så då händer det lite mer smile

Ja det är ju perfekt! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:
JofooN skrev:

jajjamen wink men har ju jobbat helger i 2 år nu så lön har jag ju haft smile annars hade detta bygge aldrig blivit av ! wink

Skrap
2 098 Inlägg
25 maj 2011
saablover_1 skrev:
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:

jajjamen wink men har ju jobbat helger i 2 år nu så lön har jag ju haft smile annars hade detta bygge aldrig blivit av ! wink

Låter ju perfekt!. Skulle ed vilja ha det så!. Bil bygge är nog roligt när man kommer igång, du har ju lyckats iallafall med ditt projekt smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:
JofooN skrev:

Låter ju perfekt!. Skulle ed vilja ha det så!. Bil bygge är nog roligt när man kommer igång, du har ju lyckats iallafall med ditt projekt smile

ja det har blivit lyckat wink men det spårade ur ganska rejält wink färsta tanken med bilen var att byta motorn och sen köra som den var wink

Skrap
2 098 Inlägg
25 maj 2011
saablover_1 skrev:
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:

ja det har blivit lyckat wink men det spårade ur ganska rejält wink färsta tanken med bilen var att byta motorn och sen köra som den var wink

Jag förstår det! big_smile men det är kul när de spårar ur! smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
saablover_1 skrev:
JofooN skrev:

Jag förstår det! big_smile men det är kul när de spårar ur! smile

ja nu i efter hand så wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
ja nu har det hänt lite saker igen smile dörrarna och huven är klart för omlack, framsystem har byggts och väntar på mina shims! smile snart bugrun smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102204/102204-ef912e329de8920b28ca96a27dd97c0c.jpg
framsystem

https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102204/102204-3936e2848fdaf825090315eebe7d09d1.jpg
sista slipningen inför omlack smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102204/102204-d4a0fd1df8dd276485e00f83c443e9db.jpg
klara för lack ! smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102204/102204-647995c9e11f2a78301a79eadbfe2046.jpg
fick även hem en vit liten sak wink

The one and only
1 091 Inlägg
26 maj 2011
Såg ju fränt ut med matt-brun o nerslitet till spacklet på vissa ställen tongue Gör så på resten av bilen o på med takräcke med massa bös på sen är rat-stuket fullbordat wink
Vad är den vita lilla saken? tongue En dekal??

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sök