Såg ju fränt ut med matt-brun o nerslitet till spacklet på vissa ställen Gör så på resten av bilen o på med takräcke med massa bös på sen är rat-stuket fullbordat Vad är den vita lilla saken? En dekal??
nej inget rat-stuk här inte ja det är en "down and out" dekal men syns dåligt då det är vitt skyddspapper där det ska va genomskinligt
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Okejokej Nej jag förstår att du inte vill sunka ner den med en ratlook när du lagt ner så mkt jobb Det var bara en tanke som slog mig när jag såg dom nerslipade delarna hehe
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
ja nu har det hänt lite i garaget igen ! dock har jag inte fått lacken till dörrarna och huven än då lackfirman hade glömt att beställa..... får den kl 12 på fredag då blir det lackering ! har även monterat mina bakaxelshims som kom idag sen har jag fått på Down and out märket testmonterade ett gammalt tält som ja hade liggande så att ja vet att de e helt packade även ner tält och luftmadrass inför bugrun !
boendet till bugrun
man får packa där det finns plats
camber fixat
nu är dörrarna och huven lackade det som är kvar innan bugrun är: ¤ montera dörrar och huv ¤i med framsystem ¤tvätta och städa ¤packa ner allt som ska med
torsdag morgon bär det av