stereo som det ser ut just nu!! basar=två kicker l7 12or, hatthylla dls up36 6,5kit, slutsteg=rockford power t8002, rockford punch 850,2, gas silver c2 (tillfälligt) ström= banner bull battereier 80ah och 70!! två gas kondingar! kör med 35kvadrats kabel!! hela bagage och hatthylla byggt i 6mm och 12mm mdf och klätt i gallon baslådorna är på 33 liter netto och byggd i 26mm mdf=)
det som nu ska tillkomma är två 6,9 jbl 695 (tror jag dom heter!) sen ett till 6,5 system som ska sitta i dörrarna
vad menar du med raggarsluskar med hemhögtalare.. vi har hem högtalare i våran ford 59, är vi raggarsluskar bara för de ser riktigt fint ut! är dock lite osäker på vad jag tycker om kombinationen mustang och stereo bygge.. men fint blev det
är dock lite osäker på vad jag tycker om kombinationen mustang och stereo bygge.. men fint blev det
Det är ju lite det som är meningen med detta bygge. Alltid retar det någon:) Bör även informera om att hatthyllan samt baslådan är provspelad med mycket gott resultat:)
vad menar du med raggarsluskar med hemhögtalare.. vi har hem högtalare i våran ford 59, är vi raggarsluskar bara för de ser riktigt fint ut! är dock lite osäker på vad jag tycker om kombinationen mustang och stereo bygge.. men fint blev det
hehe nej men du förstår vad jag menar med en stereo som knappt funkar å det ligegr nå klena grejer där bara!! kan vara allt från en sönderslagen hgv till ganska seriösa bilar därfrör har vi byggt en bil som kan spela ifrån även helt "vanliga" bilar!! och eftersom jag redan fått frågor om varför just en s¨ån bil å sådant så då har jag redan nått det jag vela=) retas med er=)
Tycker du gör helt rätt med ditt stereobygge i mussen men glöm inte att koppla stereon till tändningen med ett brytande relä så du inte råkar få på stereon när bilen är igång, du vill ju inte missa en sekund av v8an
Tycker du gör helt rätt med ditt stereobygge i mussen men glöm inte att koppla stereon till tändningen med ett brytande relä så du inte råkar få på stereon när bilen är igång, du vill ju inte missa en sekund av v8an
haha ja skulle vara det då=) men lär nog få höra det så det räcker oxå=D hehe