Inför: Westcoast Motor Show 10-12 Juli 2009 Arena Vänersborg

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
1 mars 2009 · 2 258 Inlägg

En bil som skulle vara intressant att få ner till er är ju den här...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 82&p=1

Som dessutom inte hinner klart till Elmia.... MYCKET egna ideer och kul lösningar där.

*nu får han skälla på mig om mitt tips stressar honom...*

Från Evolution garage har ni ju Lampans saabbygge också http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 03&p=1 Detaljpillet gör ju helheten på den bilen! smile

// Ellen smile *tänker försöka komma ner till er, men har ju inget att ställa ut. Tar med kameran i stället. smile *

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Mathsa
15 mars 2009 · 59 Inlägg

Detta är ju nära och bra,så nog kommer man och kollar.Maths

Linusj
15 mars 2009 · 367 Inlägg

Hur är intresset här? Är det fullt med bilar eller tar ni fortfarande emot anmälningar?

MrK
15 mars 2009 · 407 Inlägg

Hur går det med utsällningen?ska ni skicka ut svar till dom som får ställa ut snart eller när blir det?

r_win
16 mars 2009 · 88 Inlägg

Slänger också iväg en anmälan.Det värsta man kan få är ett nej:)

todie Team Westcoast Motorsport
16 mars 2009 · 124 Inlägg

Det har gått över vår förväntan. Anmälningar kommer in varje dag. Men det är inte för sent att skicka in sin anmälan. Vi har inget sista anmälningsdatum, utan vi meddelar när det är fullt istället. smile

Har ni några frågor kan ni självklart ringa mig direkt på 0703571170

Mvh Pontus Karlsson Mässgeneral WCMS.

p.s. häromdagen blev det klart med Bridgestones Ferrari F1 bil och en Mustang Shelby GT 500. wink härligt!

Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Saab 9-3 SS (2003)
BergsST
16 mars 2009 · 177 Inlägg

Jag kommer och tittar!big_smile

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5
Nafets86
18 mars 2009 · 821 Inlägg

Har ej hunnit skicka iväg en anmälan ännu. Får se om jag hinner med denna träff.
Träff närmare mig den helgen. Så måste välja smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Widowmaker
19 mars 2009 · 1 112 Inlägg

sengstr skrev:
Har ej hunnit skicka iväg en anmälan ännu. Får se om jag hinner med denna träff.
Träff närmare mig den helgen. Så måste välja smile

en träff lördagen! en träff söndagen! du vet väl hur man kör fort? då får du båda!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
todie Team Westcoast Motorsport
20 mars 2009 · 124 Inlägg

BergsST skrev:
Jag kommer och tittar!big_smile

Du är varmt välkommen smile


Igår var jag på TUR-mässan (turism mässa) i göteborg och kikade runt och hade några inbokade möten, för att få inspiration och knyta kontakter till Westcoast Motor Show. Bl.a. en ljud o ljus firma, mässmonter bygges firma, osv. Härlig mässa som ni borde besöka nu under helgen om ni får chansen.

Ett gäng är redan godkända utställare, och under helgen skall vi se att ge några till ytterligare godkänt.

Vi har även knytit till oss en kille som kommer ansvara för att hålla hemsidan och alla forum uppdaterade samt att vi inom kort kommer lansera vårt egna forum på hemsidan www.westcoastmotorshow.se

Fortsätt skicka in era anmälningar, och det går även bra att preliminärboka monter för mässan om ni är ett företag eller en klubb.

Saab 9-3 SS (2003)
Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Nafets86
20 mars 2009 · 821 Inlägg

Widowmaker skrev:

sengstr skrev:
Har ej hunnit skicka iväg en anmälan ännu. Får se om jag hinner med denna träff.
Träff närmare mig den helgen. Så måste välja smile

en träff lördagen! en träff söndagen! du vet väl hur man kör fort? då får du båda!

hehe wink fast isåfall blir det bara till att ställa ut ena dagen. det vore ju tråkigt!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
todie Team Westcoast Motorsport
20 mars 2009 · 124 Inlägg

Du kan ju alltid be en vän arrangera att han kör upp bilen till westcoast motor show, så om du vill besöka det andra eventet så kan du ju göra det, och så har du gratis inträde till wcms de andra två dagarna wink

Saab 9-3 SS (2003)
Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Geiros Low is a lifestyle
20 mars 2009 · 956 Inlägg

nästan så man skulle komma förbi med bilen.. får nog slänga in en anmälan sen när bilen är klar så man kan skicka med bilder

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
todie Team Westcoast Motorsport
20 mars 2009 · 124 Inlägg

Geiros skrev:
nästan så man skulle komma förbi med bilen.. får nog slänga in en anmälan sen när bilen är klar så man kan skicka med bilder

Klart du ska skicka in en anmälan smile

Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Saab 9-3 SS (2003)
MrK
21 mars 2009 · 407 Inlägg

för vilka är det klart att dom ska få ställa ut??

todie Team Westcoast Motorsport
21 mars 2009 · 124 Inlägg

Vi skall ikväll sätta oss i uttagningsgruppen och gå igenom alla anmälningar, och se hur långt de fordon som är anmälda har kommit. Vissa håller ju på att byggas om just nu, och kan vara svåra att bedömma hur de kommer se ut när de är färdiga.

Så mina tips till alla som anmält sig är följande:

1. gå in på denna länken: http://www.motorzon.se/event/2009-07-10 … motor-show och ansök som utställare så ser ni direkt på siten när vi har godkänt er (även ni som redan anmält er via epost) och ni kan också se vilka andra som är godkända utställare.

2. Se till att uppdatera er profil på www.motorzon.se med nya bilder, all information ni möjligtvis har på ert fordon. För att vi i den här veckans runda ska kunna göra en så bra uttagning som möjligt för att kanske just Du ska bli godkänd redan ikväll!

Har ni frågor, så ring Pontus Karlsson mässansvarig på 0703 - 57 11 70 eller info@westcoastmotorshow.se

Saab 9-3 SS (2003)
Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Arnie
22 mars 2009 · 295 Inlägg

jag + polare dyker självklart upp när man har 10min gångtid till arenan. Tar nog bilen bort endå  tongue dock är nog eclipsen för risig för att ställa ut på en sån här träff med elmia representanter. riktigt kul att det händer något för oss biltokiga i västsverige!

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
Nissan 350Z (2003)
MrK
23 mars 2009 · 407 Inlägg

så man ska helst vara medlem på motorzone för att få ställa ut??

todie Team Westcoast Motorsport
23 mars 2009 · 124 Inlägg

MrK skrev:
så man ska helst vara medlem på motorzone för att få ställa ut??

Det är inget krav, det bara underlättar för oss i uttagningsarbetet, då vi med en enkel knapptryckning kan godkänna nya utställare.

Annars skickas anmälningar till anmalan@westcoastmotorshow.se

Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Saab 9-3 SS (2003)
todie Team Westcoast Motorsport
13 april 2009 · 124 Inlägg

www.westcoastmotorshow.se <-- Nu Uppdaterad! Anmäl er t.ex. till nyhetsbrevet för att få de senaste nyheterna direkt i mailboxen!

Gå in och titta! bilder, filmer, helgens öppettider, entre priser, några av de klara utställarna finns med på små bilder(mer info där imorgon), forum upplagt osv osv.

Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Saab 9-3 SS (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang