Sketstopp24v skrev:
asså snälla Ellertz, det handlar juh om att precis folk som du som tror att det här är hur lätt som helst som har gett oss sjukligt överviktiga en rejäl anledning till att inte kunna ha nån självdisiplin
vad fint att du ahr läst näringslära då... jätte bra.. du aksnke borde läsa en bok om mobbning och om folk som mår jävligt pga av presoner som är som du..
visst, jag håller med om att om man tex väger 120kg så är det inte helt omöjligt att kunna gå ner 30kg på egen hand med hjälp av rätt diet och motion.. men en person som "bara" väger 120kg har nog inte heller upplevt dessa problem som jag och många andra har.. han/hon kan juh säkert fortfarande gå in i en affär och hitta passande kläder i viss mån och har kanske inte varit överviktig sen litet barn...
istället för att du ska försöka trycka in ssjälvdisiplin i huvet på oss kasnke du borde fråga" vad är det som har gjort att denna personen inte har nån" och/elr " vad är det swom ahr orsakat fettma"
det är inte så jävla enkelt som du skriver...
som nån annan skrev.. prova att va mig för en dag så hade du nog fan krypit hem till mamma och gråtit skallen ur dig!!!!
sluta nu... det är många som börjar bli jävligt trött på ditt snack asså..
det finns nåt som hjälper "botemedel" som är gratis... som gör att man inte kan få "återfall" dessutom..
det kan ta många år innan man lyckas bygga upp den dålig självkänslan med din metod... och då finns det absolut inget som hindrar en till att sluta med dieten och PANG så går man upp allt man gåptt ner på nolltid..
vad är det som gör att du har så mkt emot att folk gör denna operationen då?!
har du aldrig i hela ditt liv tagit en genväg till att får må lite bättre??
MvH Henke