som en del andra säger... 5kg är juh inte mkt alls jämfört vad många behöver..
5kg finns det juh folk som går ner bara de går och skiter liksom (lite ironi)
asså.. det finns inte en enda bantnings metod som säger att de kan hjälpa en sjukligt överviktig person att gå ner 100kg lika effektivt och bra som den här operationen...
man går ner ca 30-40kg första året.
och att lägga om så pass mkt av sitt liv som behövs för att kunna göra detta på naturlig väg så behöver en jävla massa i en omgivning oxå förändras...
senast idag så va jag med om en grej när jag och tjejen skulle äta lunch ihop, jag råkade gå emot en stol och folk glor genast och små fnissar och börjar viska...
vad fan handlar det om liksom?!?!?
få sånt folk att försvinna så aknske det vore lättare att ta steget att gå ut och motionera tex elr gå på gym osv osv
så länge alla dessa nötter finns så går det inte att att ens få upp lite självkänsla då aksnke 5kg inte en syns att man gått ner... dvs man får inte en enda kommentar om att man kanske har gått ner.. utan skiten bara fortsätter som vanligt och då bryr man sig inte längre om att man gått ner de där 5kg och man slutar att försöka..
vad alla än säger så bryr man sigg alltid om vad andra tycker och tänker om en.
det räcker liksom inte att man e nöjd med hur man är själv om man inte får höra det iaf kanske EN gång i veckan iaf...
Denna operationen är till för att man ska kunna får leva ett normalt liv och förhindra en massa sjukdomar som kan tillkomma pga övervikt...
vem säger till nån med dåligt hjärta "du får fan fixa detta utan hjälp" ??!?
elr med brutet ben att " det e bara till att håla ditt ben i rätt läge så kan vi fundera på att gipsa dig när du provat det i några år"
denna operationen kan även rädda livet på en del personer...
hur fan ska man kunna ut och motionera om ens hjärta/lungor osv redan går på fullvarv när man tex
bara ska ta sig ut ur huset och in i bilen?!?!
vad är det med er alla egentligen??? har ni bara otur när ni tänker elr är ni bara födda till att vara NÖTTER!!!!!!!?!?!?!?!?!?!!?
Tycker det e bra för dig Emil att du ska få remiss och sådär
som nån sa innan du har stöd ifrån väldigt många här

Keep it up