jobbar å jobbar å pysslar med endel annat just nu, så därför det är lite ont om bygg bilder mm...men vi har ju hela sommarn å vintern så det kommer ...promissssse
Provade lite med vanlig musik i nya baslådan som ska in i bmw´n...
körde med en vanlig 50Watts hemma förstärkare från år 1990 som inte orka nått haha ...drog man på så slog den ifrån...klena skit sak till gammalt skrot
...blir skillnad sen med 1 st MDS Torque - T5 Digitalt monoblock. 1700WRMS @ 1ohm.
men flytta lite luft på 50 Watt haha ...ska bli kul när allt e klart i bilen....
inget dunder klipp men folk har frågat ..så då lägger jag upp en snutt //Mvh Pain
Jag ha funderat lite på att bygga en 2 kammar låda, vilken sida ska man sätta portarna på? Ska man göra en sluten låda o portarna framför eller ska man köra en portad låda och ha slutet framför?
ÄNTLIGEN! Läst igenom hela, ja HELA projektråden! Och även flera diskutioner(?) man blev lite irriterade på den dära grabben.. Men nog om det! Tänker bara säga.. GRYMT! Finner inga fler ord... Man blir så jävla paff över hur mycket du/ni kan.. Skulle gärna vilja tillbringa en dag i garaget med dig så man kan få lära sig ett o annat! Nej nu ska jag sova! Började väll läsa tråden runt 13:30.. klar 22:03! Tog ett tag, men värt det! /Bagarn