För dom som eventuellt missade mitt galna ljudbygge i min Volvo 945 Turbo ,så finns den nu på MDS hemsida under demobilar lite OT ,,,men va fasiken Kliiiick ---->> http://demobilar.mds.se/index.php/2011-Volvo-945-Turbo Då kan dom som missat 945 bygget gissa om BMW bygget kaaaaanske kan spåra ur lite det med
Lite dåligt med respons nu för tiden tycker jag.. Har alla bilintresserade gått i ide eller har de något med bilmärket att göra?
Du gör iallafall ett SKITBRA JOBB Pain
Lemmy_Kilmister: Tror att den sidan heter något med någon GATa och BILAR ?
Jag känner mig mer som en jobbig stalker om jag kommenterar på varenda update:P men jag kollar varenda grej:D jag kom in på denna tråden 2 veckor efter elmia.. och läste alla 200 sidor under en dag = Stort fan!
ON.T.: Som vanligt PAIN, otroligt jobb, och ser fram emot att komma o snacka me dig på elmia 2012 och beundra verket "IRL"
Lite dåligt med respons nu för tiden tycker jag.. Har alla bilintresserade gått i ide eller har de något med bilmärket att göra?
Du gör iallafall ett SKITBRA JOBB Pain
Lemmy_Kilmister: Tror att den sidan heter något med någon GATa och BILAR ?
Jag känner mig mer som en jobbig stalker om jag kommenterar på varenda update:P men jag kollar varenda grej:D jag kom in på denna tråden 2 veckor efter elmia.. och läste alla 200 sidor under en dag = Stort fan!
ON.T.: Som vanligt PAIN, otroligt jobb, och ser fram emot att komma o snacka me dig på elmia 2012 och beundra verket "IRL"
+1 Haha precis så känner jag också! Har följt tråden i över ett år men håller mig lite i bakgrunden
Men som alla andra säger, helt outstanding work alltså! All creds till dig!