Hmm, så en civilare behöver alltså inte vara svart? Kan vara vit och grå och allt möjligt? men bara saab och volvo va?
Hehe lär vara lite kul att ha den som är helt svart och tonad och hela köret, men det tråkiga är ju att alla roliga bilar och förare bara håller sig borta, i den bilen är man garanterad att aldrig få höra något häftigt motorvrål av någon i närheten Eller för den delen, hitta någon att rejsa mot.
Asså civliare finns nog i alla möjliga olika fordon samt märken.. De ska ju vara civila? tror knappast det kör runt i ba volvo och saab då.. kan nog se ut som vilke bil som helst..
Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
min bil va en äkta civil bil i sundsvall från 92 tills nångång i på 2000 talet sista polis servicen den gjorde va 21 tusen mil hos polisen sen aktionerades den ut finns 1 antal 940is kvar i tjänst än
lol kul o läsa allt folk som tror siv veta allt....
Att Civil poliser bara åker saab o volvo o mörka mm mm är ju bara BS !
Min far har varit civilpolis i 26 år o haft så många olika bilar så jag minns bara hälften många av dom har doc varit saab men ochså ford o vw bilar o mycket Audi o om jag inte vetat det jag vet så skulle man inte kunna se det på 90% av alla bilar han haft att det inte varit en polis...
Det som finns i götet och omkring både civil och vanliga är: Saab: 9-5, 9-3, 900, 9000, dock används bara 9-5 och 9-3 som trafikbilar. Volvo: v70, xc70, 940, v40, s40 Används alla utom v40 som trafikbilar. VW: Caravell, passat, golf, sharan dock inga trafikbilar. Ford: En blåvit pickup liknande sak. Rytteriets Merca: Vito, Operatör bussar Hade för mig att det var allt.
Det är inte utsidan som räknas,
Utan vad som är under huven.
Ja eftersom någon otroligt barnslig person tror att dom bilderna är stulna så tar jag bort dom från mina inlägg så slipper vi denna persons barnsligheter.. bilderna var endast länkade från en annan sida på nätet, alltså inte från min HD eller dator. Har rensat nu så vi slipper fler barnsligheter från denna person.