Tyck till om pris på min Mercedes!!!

ErnadG
23 januari 2009 · 212 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:
Tycker den är värd det du begär för den smile

tackar, kommer fler bilder, väntar in bättre väder

ErnadG
23 januari 2009 · 212 Inlägg

Superman skrev:
Helt ok pris på din kärra!
Dock lite svårt att sälja just nu (januari) men vänta till i början på mars så säljer du den på en gång!
Ett litet tips bara,antingen byter du bakdäcken eller raderar det på annonsen och nämner det när någon visar seriöst intresse....ser inte bra ut på en annars bra annons!
Önskar dig lycka till med försäljningen i allafall.

tack så mycket för ditt råd och svar, ska nog skaffa nya bakdäck

Riccardo
23 januari 2009 · 237 Inlägg

bmw530iA skrev:

ExCon skrev:

s12 skrev:
bmw530iA : jag tror att du kommer att få mellan 200 000 till 250 000 tusen kronor för din Mercedes , men vem vet du kanske får mer för den , de e ju bra för din skull i alla fall

Mår du bra? 200 för en e55 -04:a?

bmw530iA: jag kan ta den för 200 000:- wink

hehe, jaaa visst hade nog inte haft den mer än i 2h på annons, en skrev har en range ro´ver för 99.000 han erbjuder 230 plus sin bil men jag tackade nej. så 230 plus en range rover som jag kan kanske sälja för 70 alltså 300 får jag, och han snackar 200. Jag undrar verkligen var han fått det priset ifrån...

Jag skulle ha tagit det bytet.Din bil är värd det du begär men det är ingen som betalar det nu i dom här tiderna. Lycka till

Porsche 992 Carrera S "Bubblan" (2019)
ErnadG
23 januari 2009 · 212 Inlägg

Riccardo skrev:

bmw530iA skrev:

ExCon skrev:

Mår du bra? 200 för en e55 -04:a?

bmw530iA: jag kan ta den för 200 000:- wink

hehe, jaaa visst hade nog inte haft den mer än i 2h på annons, en skrev har en range ro´ver för 99.000 han erbjuder 230 plus sin bil men jag tackade nej. så 230 plus en range rover som jag kan kanske sälja för 70 alltså 300 får jag, och han snackar 200. Jag undrar verkligen var han fått det priset ifrån...

Jag skulle ha tagit det bytet.Din bil är värd det du begär men det är ingen som betalar det nu i dom här tiderna. Lycka till

ja men ingen vill köpa en range rover 98, om man köper en sådan bil så köper man en 04 minst

DjokaHasan
24 januari 2009 · 7 Inlägg

Vill du byt mot en skitfin A4 cab,mätaren skruvad av proffs och krockad endast en gång.Rakt av kanske???

ErnadG
25 januari 2009 · 212 Inlägg

DjokaHasan skrev:
Vill du byt mot en skitfin A4 cab,mätaren skruvad av proffs och krockad endast en gång.Rakt av kanske???

hahahaha, njaaa låter bra, vad ska du ha emellan???
MEN
om den piskar en e 320 bara

jocke_gronberg
25 januari 2009 · 4 586 Inlägg

behåll bilen lägg ut den i mars-april istället då kommer du få den såld lättare

ErnadG
25 januari 2009 · 212 Inlägg

jorre83 skrev:
behåll bilen lägg ut den i mars-april istället då kommer du få den såld lättare

ja men då kommer jag förmodligen inte vilja sälja den... hehe vi får väl se, ska nog ta boort annonsen, sen när jag stylat bilen helt, så ska den upp igen

andrec
25 januari 2009 · 31 Inlägg

Jag hade inte köpt nya däck för att sälja den!
Det kommer definitivt inte hänga på det när en eventuell köpare bestämmer sig. Så många såna här bilar finns det väl inte så att han bara säger..."hade det inte varit för de dåliga däcken hade jag köpt den" big_smile

PS. Jag hade inte bytt min C6 mot den, men det skiljer faktiskt inte så mycket i pris.

/André
Kesler
25 januari 2009 · 3 650 Inlägg

andrec skrev:
Jag hade inte köpt nya däck för att sälja den!
Det kommer definitivt inte hänga på det när en eventuell köpare bestämmer sig. Så många såna här bilar finns det väl inte så att han bara säger..."hade det inte varit för de dåliga däcken hade jag köpt den" big_smile

PS. Jag hade inte bytt min C6 mot den, men det skiljer faktiskt inte så mycket i pris.

bara ca 100 lakan tongue

Spethz_
25 januari 2009 · 212 Inlägg

bmw530iA skrev:

Kesler skrev:
Det jag la märke till va "dåliga bakdäck" kanske nån pedantgubbe tror att du lekt som fan med den tongue sen byte mot c6 rakt av kommer nog ingen nappa på..vet egenligen inget om priset, men den såg fräsch ut ialf

det med corvette, dom har överpris på sina bilar fortfarande, dessutom ingen vill nästan ha amerikanare, så tänkte rakt av med en 05 är ok. Men att säga att jag inte lekt med den då ljuger jag och alla som ägt en sådan bil, man köper inte en 500hästars bil för att köra den som en e200. Men kan utan problem köra till M-test, garanterar inga missljud eller fel, har kollat upp den hos Mercedes Malmö, allt i mycket gott skick, tom dämparna, brukar vara dåliga bak.

Ja kör mig c200 som en amg wink hehe, var bara tvungen.

Pontiacsweden
25 januari 2009 · 49 Inlägg

Fin bil, men jag slår vad om en snickers att du inte får över 300.000kr för den.

ErnadG
25 januari 2009 · 212 Inlägg

Pontiacsweden skrev:
Fin bil, men jag slår vad om en snickers att du inte får över 300.000kr för den.

haha en snickers, jag har fått bud på 300, han vill då ha nya bakdäck också, jag sa 310 så får han med allt, ska tänka på d tills tisdag sa han.

Sen till alla corvette c6 ägare, min polare har c6, har haft den i 5mån, tycker den börjar kännas lös, han börjar känna att de inte känns som riktig kvalite, sen blev han sur när han fick pisk av min e55, nu vill han ha en z06. En c6 jag gick och kollade på som hade rullat 7000mil, fu fan vad den såg ut, som en merca som rullat 25.000. Dålig kvalite. Men visst jag skiter i, anledningen till att jag vill ha corvette är att den är manuell, skulle gärna vilja köra lite snabb landsvägskörning, svårt med mercan med dens 750+ Nm, börjar slirra i 80 när jag trycker kickdown. Om man är lite smart så vet man att corvetten sjunker duktigt i pris, visst min amg gör det också, men en drastiskt fall på corvetten (C6).
När jag skrev ev byte corvette, så tänkte jag mig en c6 manuell, fast ej i behov av navi, z51 uttrusttning, keyless m.m. Fanns för ca 2 mån sen för 289 299 309 och alla ville ha bil i inbyte. Så missförstå mig inte, jag vet att corvetten är dyrare, fast inte alla, finns de med mindre uttrusttning.

Ja ska inte sitta här och skriva onödigheter, alla tycker inte som jag, och jag blir inte sur el så pga att ni skriver skulle aldrig byta bort en c6, eller du får max 250. Jag e som sagt tacksam för allas svar.

MVH

Fega84
25 januari 2009 · 158 Inlägg

Riktigt nice E55!! Ska säjla min också,fast en ML55 AMG....Klockrena bilar!!
//F

ErnadG
26 januari 2009 · 212 Inlägg

Fega84 skrev:
Riktigt nice E55!! Ska säjla min också,fast en ML55 AMG....Klockrena bilar!!
//F

grymma bilar verkligen, lycka till med försäljningen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang