Biltemas bromsar har jag hört man ska undvika då de slits snabbt, men hur är det med deras bromsskivor?
Det där har faktiskt inte jag upplevt. Samma att folk säger att de är "skrikiga", men inte heller det har jag upplevt.
Men visst, ger man 200:- för klossarna bak på Biltema, mot det (ungefär) dubbla för Mekonomens egna märke, så innebär det att man kan byta två gånger med Biltema.
Många verkar missa den biten, att Biltema i mångt o mycket är bra mycket billigare, o därför går det att göra "fler byten", för samma peng.
Men för att återgå till ditt svar; biltemas bromsar har iaf JAG aldrig haft problem med, varesig klossar eller skivor
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Men visst, ger man 200:- för klossarna bak på Biltema, mot det (ungefär) dubbla för Mekonomens egna märke, så innebär det att man kan byta två gånger med Biltema.
Många verkar missa den biten, att Biltema i mångt o mycket är bra mycket billigare, o därför går det att göra "fler byten", för samma peng.
Eller så kanske det handlar om att man inte vill byta så ofta och tycker att det är bättre att ha grejer som håller längre?
Eller så kanske det handlar om att man inte vill byta så ofta och tycker att det är bättre att ha grejer som håller längre?
Givetvis vill man ju inte byta mer än nödvändigt. Det jag menade var att om Biltemas varor håller (och givetvis motsvarar kvaliten) 3/4 av tiden av något som är 2-3-4 gånger så dyrt, så ser jag inte det riktigt som ett problem. Men givetvis är det där en smaksak.
Men givetvis, som du säger, ingen vill väl byta "hur ofta som helst"
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
jag har kört på biltemas bromsar i 3 år nu, och dom slits inte mer än andra tycker jag
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
vet inte om detta har vart uppe än, men biltemas lambasond med tre kablar funkar inte om man har en röd kabel i bilen, och dom har inte skrivit ut de. tycker att dom bör göra de!
vet inte om detta har vart uppe än, men biltemas lambasond med tre kablar funkar inte om man har en röd kabel i bilen, och dom har inte skrivit ut de. tycker att dom bör göra de!
jag köpte en lambdasond till min volvo turbo, pga min lampa lös, så jag köpte en ny för att se om det var de felet, men ingen skillnad, körde med den i några x hundra mil, sedan så slocknade den bara. och funkade perfekt efter. men jag tror inte dom är något speciellt bra
jag köpte en lambdasond till min volvo turbo, pga min lampa lös, så jag köpte en ny för att se om det var de felet, men ingen skillnad, körde med den i några x hundra mil, sedan så slocknade den bara. och funkade perfekt efter. men jag tror inte dom är något speciellt bra
bilen funkade bättre utan lambasonden än med, så åker la på att köppa en hellt ny, dom biliga antenativen är inte alltid bäst
bilen funkade bättre utan lambasonden än med, så åker la på att köppa en hellt ny, dom biliga antenativen är inte alltid bäst
Nej lambdasonder osv är lika bra att köpa original.
Nej lambdasonder osv är lika bra att köpa original.
Jag köpte en sådan skit till min Opel Corsa, den gav resultatet att bilen slockna vid det bästa tillfällena Byte till den gamla och bilen funkade kanoners ..
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Soppaslangarna funkar skapligt, dom torkar fortare än andra men de håller flera år. Det är vakumslangarna som är katastrofala, 1 vecka i taget typ.
I mercan höll de bara över vintern
min har sitter på nu,, o det är snart 1 år sen