Jag vill oxå bidra här.
Ders vaxer har man hört gott om så kanske man ska prova på det nångång.. annats ställer jag bara burken i tvätthallen för någon bättre behövande

Däremot verktyg har jag nog aldrig haft problem med någonsin varken spärrskaft eller annat dock kan jag hålla med endel att precisionen är inte den bästa så ska man mecka med något där det måste bli 100% rätt så kanske man bör kosta på sig Kamasa, Bacho eller annat mera välkänt.
När det gäller verktyg är det ju lite att man får det man betalar för, farsan har bla Bacho verktyg från 60 talet garranterat eller äldre med fortfarande god precision och det är jag mycket skepptisk till att feltema verktyg ska klara.
Men så är ju oxå priset olika dimensioner.
Däremot har jag även hört av en polare som har gått någon oljekurs att Biltemas oljor inte är sämmre än tex Castrol, mobil 1 osv.
Dock gäller det köpa rätt olja och de uppfyller API standards som alla andra vilket innebär rent kvalitetsmässigt är de som alla andra.
Även om det kanske känns läskigt att tänka på att hälla i biltema olja i motorn.
Är nog inge fel på´t men jag vågar int men det är väl mest egen feghet bara.
Bildelar de jag har kört med har allting funkat jättebra, deras bromsklossar är ju LJUSÅR bättre än Roadhouse som säljs av autoexperten. Roadhouse dammar något så grönjävligt, speciellt på Mazda även om man kör lungt.
Det gör inte Biltema.
Däremot Lambdasonder kan de lägga ner, alla jag har hört om har haft stora problem med lamdasonderna till å med på Volvo och Saab som är en av landes vanligaste bilar.
Det är mina erfarenheter.