Mazdakillen skrev:
Ja jag måste få lov att säga cyklar.... nja jag köpte en Yoshimite för ca 2 lax och nu står den och rostar.
Brommsarna tar inte fast klossarna inte är slitna, växlarna får justeras för att justeras igen. Men som sagt brommsarna är katastrofdåliga.
Nåväl från cykel till bildelar då.
Endel kanske minns mitt beskymmer med stötdämpare, klossar och skivor från från feltema till en polo.
Problemet är löst.... svaret heter WAG orginal.
Det enda jag vet jag kan väl inte ge ris men inte heller ros för är väl verktygen, ja de håller ju några gånger iallafall.
Nackdel, frågar man personalen så står de oftast å tittar på en med ansiktsutryck som liknar en fågelholk... iallafall feltema botkyrka.
Tur att man inte kan handla där för ofta eftersom de har inte ett smack till min bil. Men nu ska jag avsluta vänligt med en ros.
Deras polermaskin... har jobbat som bilrekondare så visst jag är ju van med flex och de andra över 5000 kronors maskinerna men faktum är att min har funkat mycket bra, har polerat portar på riksbanken, ett ex antal bilar med mera sen fick jag en ny från firman jag jobbade på förut men ja nä de funkar faktiskt riktigt bra.
Tummen upp