Hahaha....tänkte att jag skulle lägga upp bilder på mig iklädd endast ett par hemmagjorda kalsonger i kolfiberväv men är rädd att riskera avstängning från garaget.org=)hahaha En annan gång.....ett annat liv....en helt annan sida;) Så fortsätt drömma! hehehe
Hahaha....tänkte att jag skulle lägga upp bilder på mig iklädd endast ett par hemmagjorda kalsonger i kolfiberväv men är rädd att riskera avstängning från garaget.org=)hahaha En annan gång.....ett annat liv....en helt annan sida;) Så fortsätt drömma! hehehe
Tog några bilder med mobilen när jag skulle passa in fronten med framskärmarna idag. Allt ska lamineras igen & sedan klarlackas. Nästa vecka ska bilen in på omlackering av allt rött på den=)
Här kommer Pelles färdigredigerade bilder från gårdagen. Idag har vi strippat bilen helt inför lackeringen som ska påbörjas nästa helg. Dagens hjältar: Jag(Alex), Pelle & Mollgan. Tack för lånet av garage Mojje, på torsdag kör vi bilen till Kristianstad igen för slutspurten på bilen.
CARBONLOADED
Ser lite tamt ut utan sidokjolarna på=/
Nya fälgar är på ingång tillsammans med specialgjorda spacers så att vi breddar samtidigt som vi öppnar upp en hel värld av fälgar att välja mellan=) Redan bestämt vilka fälgar det blir men den som väntar på något gott....
Mönsterpassat var det här! Jag har mönsterpassat fronten med huven så att väven ligger åt samma håll.
Som nämnt tidigare så ska det bytas fälgar & däck samt färg helt & hållet. Allt rött på bilen blir omlackerat inom den närmaste veckan. HÅLL UTKIK! // ALX