Sista lagret på bakskärmen är lagt & ska slipas. Bakluckan är rensad & ska modifieras om...gissa hur Vill passa på att tacka killarna i garaget för att jag får ta upp en plats & damma ner under tiden som burbygget pågår. Siktar på att lägga slipgrund på fredag & lördag & köra bilen till nästa garage på söndag
Om den skall moddas så blir min gissning ventilationshål för att lägga kylaren bak.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
En uppdatering på mina kolfibersplitters som jag tidigare gjutit formar till. Precis tagit ur dom från gjutformarna & eftersom jag inte är mästare på att göra egna formar så kommer det att krävas lite kärlek innan de är brukbara. Har bara grovskurit dem så lite snett fortfarande
Väger inte många gram...
Ska våtslipas, finskäras & poleras.
Senast redigerat av CarbonLoader (28 februari 2010)
Ikväll fortsatte jag spackla & slipa skärmarna. Börjar ta sig nu...
Hängde på framskärmarna för att se formen. Efter bilderna togs fick jag kapa jämn vinkeln vid hjulhuset på yttre skärmen & grunda om eftersom jag tyckte det såg snett ut vilket man ser på denna bilden.
Ska verkligen bli sjukt spännande att se hur det blir när du får hem den igen! Och ska lätt kolla in detta bygget ordentligt på Elmia, har ju följt det ett tag så ska bli spännande att se hur det ser ut!