eplamojje skrev:
När Mats ringde mig angående elmia så frågade han mig vilken klass ja ville va i så de va inga konstigheter..
Kämpa på nu alex, va länge sen man fick se bilder på bilen

Vill inte avslöja för mycket

Angående klassindelningen på Elmia så får jag hoppas att min bil inte är med i Stylingklassen, även om jag fixat lite extra detaljer som motivlack...men insidan på bilen kommer att vara snyggt rensad för banåka & det enda som egentligen kommer att vara värt att slänga ett extra öga på inuti bilen är den helt demonterbara buren & eventuellt mina utbytta stolar

Min bil kommer inte att vara en brutal banbil med monstermuskler utan en liten, snygg, kvick & rolig banbil med bra väghållning lagom muskler för bra varvtider på svängiga banor samt låg vikt.

Den kommer inte att konkurera med de mest flashiga bilarna på Elmia även om den som tänkt banbil kommer att sticka ut ifrån mängden bland resten av banbilarna

Temat följer bilen med sin lack som är tagen från en känd sportbil samt sitt kolfiber som en annan sportbil i huvudsak är uppbyggd av.
Buren är dessutom också tänkt att få en väldigt skrikig färg precis som ytterligare en annan sportbil av ett annat märke har.
Gissa vilka bilar det handlar om, 3st???