Idag var det "roadtrip" till Paul & resten av gänget bakom Paintworx.
Vilket härligt gäng! Seriösare bilmänniskor hittar man inte! De lägger ner ett otroligt jobb på sina kundbilar!
Paul konstaterade snabbt att det fanns stora brister på Fiestans grundarbete men stort potential och efter att ha överlagt med sina medarbetare fick jag ett sinnesjukt besked...
PAINTWORX HJÄLPER TILL & FIXA BILEN SISTA VECKAN INNAN ELMIA!!! Vad säger man om det?
Jag kan inte med ord beskriva min tacksamhet. Vilka människor!
Det var tidigare bestämt att Paul skulle lackera min bil men att lägga ner såhär mycket tid & energi för att få den att bli brutalt utöver det vanliga och till den bil som det faktiskt kan bli var mer än jag kunnat drömma om. Tack som fan!

Vi har stressat in i det sista för att få bilen klar men fick till slut ge efter & bara "nöja" oss med vad vi hunnit. Då stegar Paintworx in i bilden & färdigställer bilen från sin bästa sida, enormt!
Dessa människor har ett stort hjärta & större delen av det lägger dom på bilar.
Miracles DOES happens!
BTW, kan passa på att avslöja vad mina ögon fick skåda i Paintworx garage...Pauls Mini Cooper "GENERALEN" kommer att ta bilentusiaster med häpnad. Den har helt ändrat skepnad. Det var UTAN TVEKAN den FETASTE grillen jag någonsin sett! Om ni tyckte hans Mini var låg tidigare så vänta bara tills ni ser den på Elmia

Jag fick dessutom smygkika på vilken lack den kommer att ha...OH MY GOD!!! Vill inte avslöja mer än att den kommer vara röd

BRUTALT RÖD!!! Och för att inte snacka om kolfibret han arbetar med, jag har gjort en hel del i kolfiber själv men det fabrikatet han kommit över har jag aldrig tidigare sett...tror ingen annan heller har gjort det. FETT!
Kan konstatera att de som tvivlat på Paul tidigare kan lägga ner nu! Straight up!
Nej, efter besöket hos Paul har jag bara en sak att uppmana alla som vill få sina bilar lackerade:
LÄMNA DOM TILL PAINTWORX! Ni blir inte besvikna på bemötandet av seriösa proffs som verkligen säger vad dom tycker & sedan slår slag i saken & genomför ett otroligt arbete. Vilken positiv känsla jag hade när jag med stort förtroende lämnade bilen i händerna på Paintworx. Trodde aldrig att jag skulle skriva såhär mycket bra om någon utan att behöva slicka röv i resten av mitt liv...ack så fel jag hade

NU JÄKLAR HÄNDER DET SAKER I GÖTEBORG!
GLÖM INTE ATT KOLLA IN PAULS BIL PÅ ELMIA!!! JAG VET VAR JAG KOMMER LÄGGA MIN RÖST IAF.
Släng gärna en blick på min också för den delen

Bilder från dagens roadtrip:
Varför ha onödigt stora släp...
...det finns ju ett par millimeter kvar på varje sida
Onödigt med överflödig plats....