_DamnIt: Absolut

Idag har varit en MYCKET givande dag i garaget! Det blev riktigt mycket gjort även om det kändes som ett steg bakåt rent visuellt

För på Lördag blir det tre steg framåt istället

Tyvärr blev jag tvungen att brådskande köra hem till familjen innan jag hann ta några bilder

men ska försöka förklara med ord vad som gjordes.
Hela skärmbreddningen bokstavligen slets bort & rost kapades bort. Bilen ser jäkligt rolig ut som den står i nuläget kan jag säga...hehe. Det som händer på lördag är att helt ny plåt ska svetsas & nya fästen till widebody kittet svetsas. Det spånades en hel del nya kolfiberidéer som lyfter bilens utseende enormt och kommer att verkställas inom kort

Tack Peter för hjälpen idag & tack på förhand för vad som ska göras på lördag morgon.
Jag garanterar att INGEN kommer bli besviken på det slutgiltiga resultatet. Mer vill jag inte avslöja i nuläget

TOPSECRET...at the moment.
Anledningen till att jag snackar om lördag är för att jag ska på brorsans barndop imorgon. Kommer även att fortsätta på ett kompisjobb åt Dolles Infinity.
Ännu en gång, stort tack till Peter denna kvällen! Det känns mycket roligare när man får lite hjälp av andra & inte minst sällskapet.
Stay tuned för nu tar det fart på allvar med bygget!