Kanon=) Fler som är sugna på att arbeta så är det bara att dyka upp;) Finns mycket slipningsarbete som ska göras;)hehe
he he, har nog med mitt. Men misstänker starkt att du oxå är bekant med mantrat spackla, slipa, spackla, slipa....
Men jag tycker det är lite fattigt med bilder
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Kanske samtidigt som det startas en tråd om Mojjes Sierra-projekt;) Jag kan ju klä in hela motorutrymmet med kolfiber så att det slutar droppa olja på gatorna=)haha
Tog några nya bilder på breddningsprojektet igår......bakskärmarna ska dock göras om för passformen var för dåliga på dom men de främre börjar likna nåt nu. Gav mig på bakluckan också som ska draperas med kolfiber.
Ber om ursäkt för den usla bildkvalitén som togs med min mobilkamera, men lägger upp fler innan kvällens slut från Pelles kamera som har betydligt bättre kvalité.....kunde bara inte vänta att dela med mig av lite "ögongodis"
"Ruggar" upp ytan innan jag ska lägga på ett lager gelcoat som sedan ska få ett täcke kolfiber över sig;) Detta gör jag för att inget ska lysa igenom kolfiberväven under ifrån.
Nästan färdigslipad.
Gelcoat påstruken.
Hmm....snygg dekal=)
Vänster fram.
Höger fram.
OBS! Bakskärmen ska bort!
Är riktigt nöjd faktiskt, blir bra när det blir helt i kolfiber sen=)