Nja det var måttligt med jobb jag byggde ju egna tryckrör samtidigt så det underlättade ju hur mycket som helst. Intercoolern är ju "Custombyggd" med en snekapad gavel för oljekylets skull..
ser skit bra ut kan bara säga att din sportstol äger
Tackar! svårt att nå pedalerna med denna i bara
Nja det var måttligt med jobb jag byggde ju egna tryckrör samtidigt så det underlättade ju hur mycket som helst. Intercoolern är ju "Custombyggd" med en snekapad gavel för oljekylets skull..
Okej okej, får se hur det blir med intercooler biten framöver då
Jäklit stiligt du! Måste fasen ta o göra nått åt ventilkåpan ja me.. Bra att andra jobbar så man ser hur d blir innan och slipper onödiga ansträngningar. haha
Tack det tar ett tag gör det ju, men det som var jobbigast var att få bort all färg i alla hörnen o liknande, sen är det bara att börja slipa o slipa o slipa, tog kanske 1 dags arbete om man ska slå ihop de
Jäklit stiligt du! Måste fasen ta o göra nått åt ventilkåpan ja me.. Bra att andra jobbar så man ser hur d blir innan och slipper onödiga ansträngningar. haha
Hehe, klart. men det blir redigt snyggt efteråt iaf
Ska till garaget senare, o sen besöka skroten o plocka upp en gamal stötfångare som jag kan skära ut liste plast från o fixa hålet för draget, och spolarna i fram
Nu är bilen hem kommen från lackeraren. Var lagom kallt att köra hem den utan rutor i snö ovädret, men resultatet på bilen blev grymt bra!
ingen antenn eller torkare
Tyckte det blev grymt bra iaf, nu är det bara att börja montera lite smått som lister vid rutor osv och vänta på att resten av grejerna ska bli lackade!