Timjoh skrev:
Tänkte bara säga att frakten är billig tycker jag från tyskland och england. Har beställt fälgar från båda länderna och frakten har alltid legat mellan 500-600kr och då är det ändå stora och tunga lådor!
Något man kan tänka på när man beställer tlx Kina, Hongkong så om en säljare skriver att frakten kostar så är det bara leta upp en annan som säljer samma sak fast gratis frakt, brukar ofta va så på billigare och mindre saker.
inte bara att frakten är billig från tex tyskland grejerna kommer blixtfort
2gånger har jag beställt från samma säljare i tyskland då har det handlat om chassikitt till min seat arosa och sen ett coils kitt till en bmw e60 3dagar tog det från jag beställde och betalade dom tills jag stog med dom i handen
inte ens posten här i sverige klarar av det med den hastigheten och då kostar det dessutom säkert minst 1000kr att få grejerna skickade
när det gäller kina beställningar så tar det väldigt olika lång tid att få grejerna när man väljer free shipping
har en kamera ligger och väntar någonstans mellan kina och sverige och dom "skickade" varan den 11:e och när man söker så står det samma sak som dag 4 här i sverige är den ännu inte sökbar
beställde en annan grej från hongkong det tog 6dagar så var den hemma
men från china får man räkna med minst 2veckor mest troligen 4veckor
har inte åkt på varken moms eller skatt på dom grejerna jag beställt än så länge
Senast redigerat av Growe (28 september 2012)
Kör fort så hinner inget hända...