1990
Sök

Mina nyaa leeksaker! :) Corvette C6 & Seadoo rxp-x

Mustangfrälst
199 Inlägg
5 februari 2009
Vattenskotern kan du behålla smile, men C6an tar jag gärna emot wink

Hoppas du får ha dom ifred!
Snart är sommaren här. jippi!

Wroom

Classic Mustang Club Sweden - För alla årsmodeller utav Mustang och Shelby
Classic Mustang Club Sweden @ Facebook

2 982 Inlägg
5 februari 2009
Snoooze skrev:
Fin bil självklart och vem skulle inte bli avundsjuk?
Men behövs det göras en ny tråd bara för du köpt bil? Tänk om alla skulle alla göra det som köpt ny bil, även de som köpt en vanlig volvo? Luktar mest skryt över detta tycker jag.

ehhh, hade jag köpt ovanliga bilar som får folk att kasta blickar efter en så hade jag SKRYTIT JAG MED oavsett om banken äger dem eller inte.

vatten skotern är inte riktigt i min liga, däremot bilen är ju klart ett mvg val. smile

dock skulle jag valt en mustang cab framför den. men  cash is king överallt.
Senast redigerat av Residence (5 februari 2009)

89 Inlägg
5 februari 2009
Gulmun skrev:
Täta föräldrar. Eller redan skaffat ett så pass bra jobb att man kan låta banken äga dom i sisådär 12 år.

Har man hyfsat jobb är det ju inga problem o casha ut 300 papp ur banken.. men det är ju att föredra täta föraldrar.. smile

355 Inlägg
5 februari 2009
r-ted skrev:
trevlig bil och en trevliga vattenskoter.

lite ballt att jag har enexakt likadan vattenskoter och en likadan bil (bara att min är en -05)

synd att Rxp har kass kvalitet och verkligen suger, jag får snart he en Honda turbo att leka på vattnet med istället.

och för guds skull varför lägga upp en tråd när man har handlat saker ? är det för at få fler besökare ?

Kanske att kvaliten inte 100%ig men suger gör den verkligen inte.. Hade en 05a å körde nästan 100tim på lite mer än 1 säsong utan några som helst problem. Å i prestanda är det inte många som slår den.

Riktigt fin C6a:) Väldigt trevig bil.

1 571 Inlägg
5 februari 2009
http://img6.imageshack.us/img6/6764/ojojojfn2.jpg

RS
886 Inlägg
5 februari 2009
Du det var inga dåliga leksaker!! smile

Focus RS

982 Inlägg
5 februari 2009
fattas bara en r1a,supermotard och en quad ;D grymma leksaker

6 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Tackar allihopa!

ja här var det väldigt blandade kommentarer neutral

Inte så många som håller sig till ämnet precis, utan funderar och pratar om mitt privatliv och vart tråden ska ligga osv:(  lite tråkigt menmen..
NEJ jag har inte tagit ett banklån och NEJ jag är inte "sveriges rikaste 21 åring"

Snoooze: Tråkigt att du tycker så. Jag ser inte detta inlägg som något "skryt", för isåfall skryter alla om sina bilar när de lägger upp dem på internet! Du har själv din bil uppe på internet så..

Ja alla har vi olika smak och åsikter, tur det smile
Jag är iaf nöjd med mina leeksaker.

Fortsätt att kommentera, men håll er gärna till ämnet tongue

MVH
Senast redigerat av Ahremark (5 februari 2009)

465 Inlägg
5 februari 2009
svenska avundsjukan sätter igång=) dock skulle jag ju inte tacka nej till en vattenskoter! länge velat ha en.. dock aldrig fått råd! & har aldrig testat.. men ska tydligen vara skapligt skoj;D!

FreddeK
6 februari 2009
Ahremark skrev:
Tackar allihopa!

Inte så många som håller sig till ämnet precis, utan funderar och pratar om mitt privatliv och vart tråden ska ligga osv:(  lite tråkigt menmen..
NEJ jag har inte tagit ett banklån och NEJ jag är inte "sveriges rikaste 21 åring"

Snoooze: Tråkigt att du tycker så. Jag ser inte detta inlägg som något "skryt", för isåfall skryter alla om sina bilar när de lägger upp dem på internet! Du har själv din bil uppe på internet så..

MVH

Patetiskt att folk disskuterar ekonomi etc, skitsamma en del har mer pengar och andra mindre...

Men vad vill trådskaparen ha ut av tråden? Din bil är ju upplagd på din sida och vattenskotern med, räckte det inte att visa det där igenom?

V10
6 februari 2009
Jag kan hålla med till ämnet med en simpel fråga? Din bil måste ha dom värsta bromsarna och däcken i världen om den bromsar 100-0 km/h på 30 m? lol Vet du hur kort den sträckan är? Det finns bilar som bromsar neråt 30, men dom ligger oftast på 32-34m, vilket är rekordlågt. Som jag ser det så är din bil original, och några 30 m klarar den inte, snarare 35 m wink

0-200 km/h siffran är inte heller i klass med vad testerna säger, snarare bortåt 16 sekunder. Den nya Corvette C6 med LS3 motorn klarar 0-200 km/h tider neråt 14.5 sekunder.

Edit: stavfel
Senast redigerat av V10 (6 februari 2009)

Norrlänning
1 453 Inlägg
6 februari 2009
Ahremark skrev:
Tackar allihopa!

MVH

Japp! Men skillnaden är väl att alla inte skapar en egen tråd när det redan finns en tråd för sånt.. tongue

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

827 Inlägg
6 februari 2009
ja måste säga att du ska va glad o skita i alla avundsjuka typer!!! du har det man behöver när sommarn dyker upp... sålde min c6.a nyligen hur kul som helst

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

624 Inlägg
6 februari 2009
men fortfarande..!? varför starta en ny tråd?
endast skryt eller för att locka besökare!

sen en c6 i händerna på en liten snorunge...samma som att se en kvinna i en porsche!ser inte bra ut.

who´s the man?

824 Inlägg
6 februari 2009
guwib skrev:
sen en c6 i händerna på en liten snorunge...samma som att se en kvinna i en porsche!ser inte bra ut.

Brudar som kör porsche är väl fräckt.
Vad är det för fel på att vara ung och köra c6?
Hade inte du kört något värre om du hade massa pengar? Eller tycker du det är dumt eftersom folk blir avundsjuka?

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
6 februari 2009
guwib skrev:

Haha! va var det jag sa.... slår aldrig fel, så fort någon kommer med frågor eller vill visa upp sina prylar som råkar vara dyra, så blir det gnäll. Kvinna i en porsche? fattar inte vad som är så illa med det.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

204 Inlägg
6 februari 2009
grymt fina leksaker!
ska också köpa en c6 till hösten när ja har sålt mina nuvarande bilar är tanken:P

Teddan
2 495 Inlägg
6 februari 2009
guwib skrev:

vad är det för fel på att en yngre kille kör en c6, finns flera ynglingar i 20-21års åldern på gorg som kör c6.
Jag är ju tyvärr mycket äldre än så.
Min sambo åkte porsche cayenne till jobbet som 20åring.

själv åkte man Bmw M5 när man precis skulle fylla 19 (var fortfarande 18 när den första köptes)

bara avundsjuka kräk som inte tål att ynglingar har dyra bilar.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Teddan
2 495 Inlägg
6 februari 2009
Fr3ddan skrev:
grymt fina leksaker!
ska också köpa en c6 till hösten när ja har sålt mina nuvarande bilar är tanken:P

du kan köpa min så kan jag ta dina i inbyte lol

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Sök