Lider me dig har varit i samma sitts själv:( Men kör hårt nu så du får ut o gasa mer i sommar:)
Jo du hade lite otur med din låda såg jag.. surt..
Ja den bjuder på en kamp jag tänker vinna.. Får ta detta året till strulet men allt ska förhoppningsvis vara smärtfritt tills nästa säsong.. Har redan planer för vintern: Hellack, såga av bakspoilern, räta upp vissa linjer jag stör mig på, alukylare, ljuddämpning så man slipper ha hörselproppar.. mm mm
Var och hämta ratten idag från dekal killen Såg att några av namnen blev inte riktigt rätt men ska fixa det så fort jag har tid.. letten = letten19 Zyclone = ZyclonE
Tackar för donationen av er.. Det är en påminnelse att det finns personer som är villiga att hjälpa andra och att svenska avundsjukan inte drabbat hela landet
Jaha då har man varit på Vallåkra.. Både fredag och lörda var skitbra med mycket körningar i stan och på diverse parkeringar Utställning var också helt ok men en jävla massa bilar som borde stått på parkeringen i stället.. Pris blev det för mig iallafall.. Har aldrig några förväntningar om att jag ska få nått så det var ju kul.. Fick 2:a pris i japan2 Samtidigt vet jag inte hur domarna tänker eller om dom ens kan nått om bilar men men.. Hitta ett klipp på nätet dessutom
Tittade på lekfilmen nu, du var då inte blyg på varvstoppet i alla fall hehe
Haha nej inte direkt Jobbigt att leka med turbon som sitter på då laddet inte kommer fören 5500.. Skitkänslig på gasen och släpper man lite för mycket orkar den inte
Tack för komentarerna.. Har hittat lite bilder från Vallåkra och några från Biaröd där jag var och prova på drifting.. Fick lagt på ett par fälgar med gamla 225:or på.. Halt var det och jag är ju inte direkt van vid att köra med så smala däck så det gick som det gjorde Typ piss dåligt men däcken tog slut iallafal..
Gött att den fungerar (?) igen Tycker dock att du ska köpa någon slags vinge att pryda bakluckan med, ser lite "rumpskuret", nästan som om det suttit en vinge där fast den blivit stulen
Såg denna på mantorp hade aldrig sett den förut coolt med kolfiber look på fälgbanan snyggt tänkte kolla om du är intresserad av svarta silikonkylslangakitt
Nja nån vinge verkar det inte bli Men man vet ju inte vilken skepnad det blir till nästa säsong Vad är det för svart silikonslangar? vilka slangar ingår?
Tycker att du ska köra på något liknande "Carlsson-lacken". Tycker det ser bättre ut med raka linjer och något som kanske följer breddningen istället för sånt som har en sån "reva" mellan färgerna som du har dragit på dina bilder.