Inte hänt mycket idag.. Borrade alla hålen i dörrsidorna.. Så nu e dom klara för lack.. Sen börja jag gjuta på instumentpanelen.. Och jag fick paket idag
Fick paket idag med beg bakljus som ska byggas om..
fy faan så läckert detta har ja totalt missat, har själv funderat lite grann på att skaffa en supra får man fråga vart du har köpt blanka " ventilkåpan"
ser jävligt fint ut måste jag säga! du verkar duktig med glasfiber! gillar inte luftintaget i framskärmen dock samt att du inte hade skarv mellan bakskärm och bakspoiler.. men men de blir cleant o snyggt iaf lycka till nu!
Tycker heller inte om att jag inte har en skarv mellan skärn och bakspoiler.. Men jag hade inte så mycket val pga kittet jag köpte.. ville inte ha en skarv längs med hela spoilern..
amen va fan dom har alltså snott dessa saker ifrån dig. sånt folk borde skjutas . riktgit tråkigt att höra. hårt något ännu eller? kommer du ändå till elmia ?
Blir inget Elmia och kanske inte ens Emmaboda.. IDIOTER som tror att andras saker e deras borde avrättas.. Så länge jag inte hittar 80000kr (såg att fler saker var borta.. anmälan gjord tot 98750kr) kan jag inte ersätta det som blev stulet.. Just nu är det inte kul att göra något.. Kan ju till 99% säga att dom hittat mina här igenom garaget.org... Jävligt tråkigt att man inte kan uppskatta andras saker och att att det finns idioter e så satans blåsta.. Och till er som var i mitt garage och snodde dessa grejer kan jag ju medela att det blir slakt på dig när jag får reda på vem du är.....
Meh... jag vill ju se denna bilen!! Jävla pundare... Hoppas du hittar grejjorna eller får ersättning eller något liknande.. åk och köp en lott, du kanske vinner pengarna;P