Efter 2 dagar slit i helgen med hjälp av en polare i fredags och eget skruvande i lördags så vred jag på nyckeln idag!
Eller nåväl, faktiskt redan igår kväll.
Svårstartad med dåligt batteri o allt, men sen hoppa den igång o gick, men utan någon tomgång alls..
Upptäckte att jag satt vakuumslangen på wg'n ovansidan ovanför membranet misstänker jag, så flyttade det till sidan av wg huset och allt lirade mycket bättre. Har dragit den till insuget.
Vart ett missöde med oljeläckage igår kväll så hela avgasbandaget på grenröret blev dränkt... kul värre med massa olja där. Har rykt bra både igår och idag. Började brinna vid kollektorn t.o.m!
Men provkörde och noterade att den började spoola vid 4500rpm och hade fullt ladd på hela 0.4bar vid 5000rpm! Bra bottenstyrka i den märkte jag.. men något fel med laddet är det !

Så ska starta upp den ett par gånger till och hoppas på att olja förbränns på grenröret och sedan ska jag felsöka laddtrycket.. kanske läckage nånstans. Eller jag som kopplat fel?
OBS INGEN PUTS HÄR INTE!
Kom med tips! Och ös kommentarer

![http://i55.tinypic.com/2v32fdt.jpg]()
![http://i56.tinypic.com/2ufps77.jpg]()
![http://i56.tinypic.com/wltbx1.jpg]()