Som ni kanske vet så när man trimmar motorer så behöver man även tänka på kylningen, så därför har jag satt in ett oljekylar kitt med 15 raders kylare, filterflyttare och stålomspunna slangar. Det e inte riktigt detta som e på bild jag har men nästan( jag glömde ta bild på mitt egna). Jag monterade kylaren där orginal IC satt tidigare med andra ord innanför vänste framkärm.
HUr gick det med Kopplingen Lillis ? efter säve.... ?
Boostcontroller ville jag med haft.. men efter ett 15 min samtal med Autotech så skall jag inte ha ngn längre... tyvärr... Får köra på den Manuella biten och Skruva i motorn istället när jag skall sänka laddet...
HUr gick det med Kopplingen Lillis ? efter säve.... ?
Boostcontroller ville jag med haft.. men efter ett 15 min samtal med Autotech så skall jag inte ha ngn längre... tyvärr... Får köra på den Manuella biten och Skruva i motorn istället när jag skall sänka laddet...
Den där avgasbandagen råder jag dig att ta bort. Funkar superbt på vanligt bonnstål men när man sätter det på ett rostfritt grenröret så har det en tendens att börja spricka pga värmen som bildas innanför bandagen.
Den där avgasbandagen råder jag dig att ta bort. Funkar superbt på vanligt bonnstål men när man sätter det på ett rostfritt grenröret så har det en tendens att börja spricka pga värmen som bildas innanför bandagen.
Jasså det har jag aldrig hört talas om tidigare.. har ju ändå sett att nästan alla har lindat sina rostfria grenrör..