-BASmannen- skrev:Tjockarn skrev:Är det några som tänkt köra i afton? Blir vi ett gäng så kan jag hänga på! Men inte så kul om vi är bara 2-3 stycken
Tjockarn skrev:Är det några som tänkt köra i afton?
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Tjockarn skrev:Är det några som tänkt köra i afton? Blir vi ett gäng så kan jag hänga på! Men inte så kul om vi är bara 2-3 stycken håller med baze, annars så skulle vi kunna köra rally eller drift
Dieselsmurfen skrev:Strömmen gick när jag saveade mitt GTA4. Så jag fick börja om från början... Inget GT5 för mig på ett tag.
-BASmannen- skrev:ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Blir vi ett gäng så kan jag hänga på! Men inte så kul om vi är bara 2-3 stycken håller med baze, annars så skulle vi kunna köra rally eller driftJodå, har ju driftat en heeel del, men rally kanske vi skulle prova!
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Blir vi ett gäng så kan jag hänga på! Men inte så kul om vi är bara 2-3 stycken håller med baze, annars så skulle vi kunna köra rally eller drift
-BASmannen- skrev:Blir vi ett gäng så kan jag hänga på! Men inte så kul om vi är bara 2-3 stycken
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:ph3w skrev:håller med baze, annars så skulle vi kunna köra rally eller driftJodå, har ju driftat en heeel del, men rally kanske vi skulle prova! med rallybilar eller vanliga bilar?
-BASmannen- skrev:ph3w skrev:håller med baze, annars så skulle vi kunna köra rally eller driftJodå, har ju driftat en heeel del, men rally kanske vi skulle prova!
ph3w skrev:håller med baze, annars så skulle vi kunna köra rally eller drift
-BASmannen- skrev:ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Jodå, har ju driftat en heeel del, men rally kanske vi skulle prova! med rallybilar eller vanliga bilar?Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på!
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Jodå, har ju driftat en heeel del, men rally kanske vi skulle prova! med rallybilar eller vanliga bilar?
-BASmannen- skrev:Jodå, har ju driftat en heeel del, men rally kanske vi skulle prova!
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:ph3w skrev:med rallybilar eller vanliga bilar?Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på! håller med, vi kör med vanliga 500ppare
-BASmannen- skrev:ph3w skrev:med rallybilar eller vanliga bilar?Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på!
ph3w skrev:med rallybilar eller vanliga bilar?
-BASmannen- skrev:ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på! håller med, vi kör med vanliga 500ppare Aa Ska jag fixa en lobby strax före sju igen då eller?
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på! håller med, vi kör med vanliga 500ppare
-BASmannen- skrev:Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på!
ph3w skrev:-BASmannen- skrev:ph3w skrev:håller med, vi kör med vanliga 500ppare Aa Ska jag fixa en lobby strax före sju igen då eller? är nog inne lite efter sju dock :p
-BASmannen- skrev:ph3w skrev:håller med, vi kör med vanliga 500ppare Aa Ska jag fixa en lobby strax före sju igen då eller?
ph3w skrev:håller med, vi kör med vanliga 500ppare
Dieselsmurfen skrev:-BASmannen- skrev:ph3w skrev:med rallybilar eller vanliga bilar?Vad tycker du? Själv föredrar jag vanliga 500PP? Dieselsmurfen: Säg till om du tänkt spela online på GTA4 nån dag så är jag på! Det var längesen! Ska skapa en tråd om detta.
Tjockarn skrev:Jag kommer väl in o häckar vid 7 tiden också då
LiLLShiiden skrev:Någon som ska köra nu/ikväll?
-BASmannen- skrev:LiLLShiiden skrev:Någon som ska köra nu/ikväll? Tror faktist de blir gta4 för mig ikväll
TouchOfRed skrev:Det är för lite extraljus på GT5 bilarna !! Fanns en svincool med extraljus, (kanske fortfarande kan köpa den) Men har för mig att den var för dyr ^^
-BASmannen- skrev:TouchOfRed skrev:Det är för lite extraljus på GT5 bilarna !! Fanns en svincool med extraljus, (kanske fortfarande kan köpa den) Men har för mig att den var för dyr ^^Jag har en Renault 5 Turbo Rallycar med en massa extraljus med gula lampor i LiLLShiiden: Haha har spelat så mycke gt5 senaste tiden så kul att variera lite Och skulle jag lessna på gta4 så är de ju bara att jag joinar då