2516
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Forummoderator
18 346 Inlägg
6 augusti 2012
Tjockarn skrev:
ph3w ska vi köra lite drift någon dag? smile Mig spelar det ingen större roll vad vi kör, jag diggar det mesta. Dock har man ju alltid varit mest för drift, men larva runt med diverse grejer (som vi gjorde sist på rally) är ju alltid skoj också smile
Dieselsmurfen är aldrig du med o spelar online? Vore ju kul o se om du kan underhålla lika mycket på spel som i dina filmer haha big_smile

Man tackar.
Jag är med men inte så ofta och sällan länge. Har rätt mycket och stå i med div. projekt just nu...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Too School for cool
110 Inlägg
6 augusti 2012
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

yep jag är med! Lägg till mig på psn då: ph3w-R  smile är på jobbet atm men kan joina runt 19, när jag har kommit hem dårå:)

Får se om jag kanske också tittar in en sväng efter 19 nån gång smile

får ta och drifta med min mazda <3

Så du hette ja, jag försökte komma på så ja kunde adda dig, lägger till dig nu då smile
Klart lille baze ska med o bränna lite gratis gummi wink

Diesel: Jaha okej, synd synd. TV-spelande är väl kanske inte direkt prio ett här i livet så jag förstår dig smile

Forummoderator
18 346 Inlägg
6 augusti 2012
Tjockarn skrev:
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:

Så du hette ja, jag försökte komma på så ja kunde adda dig, lägger till dig nu då smile

Diesel: Jaha okej, synd synd. TV-spelande är väl kanske inte direkt prio ett här i livet så jag förstår dig smile

Jo det är det! Men pengar i plånboken kommer tyvärr först av rent praktiska skäl... Flickvän kommer som god 3:a...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Utan lem
419 Inlägg
6 augusti 2012
Dieselsmurfen skrev:
Tjockarn skrev:
ph3w skrev:

Jo det är det! Men pengar i plånboken kommer tyvärr först av rent praktiska skäl... Flickvän kommer som god 3:a...

hahahahahhhaha lollol
Senast redigerat av ph3w (6 augusti 2012)

Too School for cool
110 Inlägg
6 augusti 2012
Dieselsmurfen skrev:
Tjockarn skrev:
ph3w skrev:

Hahahahahaha, ännu en gång dängde du huvudet på spiken. Hel rätt inställning! smile Det där stämmer lite in på "Ivars E30"- bak del "work hard, play harder" smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
6 augusti 2012
Tjockarn skrev:
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:

Vet inte om jag orkar endå, är rätt slut tongue

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

Too School for cool
110 Inlägg
7 augusti 2012
ääh.. Kärring * host host* wink
Dock så klarade jag inte ens själv att rulla in i tid.. Blev annat att göra samt förgyllde en regnig måndagskväll med lite rwd bus med polare så fick "drifta" irl istället smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
7 augusti 2012
Tjockarn skrev:
Dock så klarade jag inte ens själv att rulla in i tid.. Blev annat att göra samt förgyllde en regnig måndagskväll med lite rwd bus med polare så fick "drifta" irl istället smile

Haha jag har faktist börjat lessna på gt5, tror inte jag kommer spela de på ett tag tongue

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
7 augusti 2012
Dieselsmurfen skrev:
Köpte på mig en extra 245:a och en MB 190 Evo om någon vill ha?

Kan gärna ta Volvon ifal du har den kvar. bemer22 heter jag på psn

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Utan lem
419 Inlägg
7 augusti 2012
-BASmannen- skrev:
Tjockarn skrev:

Haha jag har faktist börjat lessna på gt5, tror inte jag kommer spela de på ett tag tongue

kan nog hålla med dig där.. jobbar hellre och tjänar pengar så att man kan köpa första bilen smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
7 augusti 2012
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:
Tjockarn skrev:

kan nog hålla med dig där.. jobbar hellre och tjänar pengar så att man kan köpa första bilen smile

De gör du rätt i! smile

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

Forummoderator
18 346 Inlägg
7 augusti 2012
Mane_Attraction skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Köpte på mig en extra 245:a och en MB 190 Evo om någon vill ha?

Kan gärna ta Volvon ifal du har den kvar. bemer22 heter jag på psn

Ok. Du får den. Lade till dig nu.

Totalt okunnig
414 Inlägg
7 augusti 2012
Tackar tackar

Forummoderator
18 346 Inlägg
7 augusti 2012
Mane_Attraction skrev:
Tackar tackar

En styck pippigul 245 GLT avsänd... Kör hårt!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
19 augusti 2012
Ingen som vill köra lite nån kväll? tongue

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

124 Inlägg
19 augusti 2012
-BASmannen- skrev:
Ingen som vill köra lite nån kväll? tongue

Jag tänkte köra lite nu. Adda c-derdelis på PSN
Senast redigerat av Derdelis (19 augusti 2012)

Too School for cool
110 Inlägg
20 augusti 2012
Jag e på o spela någon kväll smile

Totalt okunnig
414 Inlägg
21 augusti 2012
Blir svårt denna vecka men nästa vecka är jag nog på

Team Breehäng
1 623 Inlägg
21 augusti 2012
Mane_Attraction skrev:
Blir svårt denna vecka men nästa vecka är jag nog på

Jag har börjat spela lite nästan varje dag nu igen, så de är bara att säga till om nån ska spela! smile

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
21 augusti 2012
Är nog nästan bara onlinespel jag kan köra nu. Har pressat spelet till det jag klarar av. Iaf just nu. Min b-spec förare är ju helt värdelös och själv klarar jag inte sista testet för ny licens.

Sök