3787
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 232 Inlägg
3 september 2012
yes! nja tanten ska ju bestämt se på massa serier, ska fixa tv upp vid sängen så hon får vara där, hehe jaja det e bara å adda

1 232 Inlägg
3 september 2012
jag har kontroll att skriva med på ps3an ifall nån undrar varför det kan ta tid ibland.

1 232 Inlägg
3 september 2012
tja alla, e det nån som har en utförligt presentatin av en fullt fungerande inställning på bil-/ar för drift-körning,ellr något bra enkelt förslag som passar dom flesta bilar?

Utan lem
419 Inlägg
3 september 2012
lownslow skrev:
tja alla, e det nån som har en utförligt presentatin av en fullt fungerande inställning på bil-/ar för drift-körning,ellr något bra enkelt förslag som passar dom flesta bilar?

Det lättaste är att sänka bilen till det lägsta där fram sen så höjer du lite bak, höj också spring rate'en bak och fram.. Det är iaf det jag börjar med efter att jag har lättat och trimmat bilen fullt:) sen så kan man ändra camber, toe angel osv..

Enkel driftbil: BMW Z3 M coupe

1 232 Inlägg
3 september 2012
tackar 1a bästa svaret

Utan lem
419 Inlägg
3 september 2012
lownslow skrev:
tackar 1a bästa svaret

haha:) är du online föresten?

Totalt okunnig
414 Inlägg
3 september 2012
lownslow skrev:
jag har kontroll att skriva med på ps3an ifall nån undrar varför det kan ta tid ibland.

adda mig med. är ju kul att spela med folk som man bor granne med... bemer22

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Team Breehäng
1 623 Inlägg
3 september 2012
Blir inget gt5 för mig ikväll, har spelat gta iv ett tag nu så orkar inte spela mer ikväll tonguelol Men imorrn kanske smile
Körde förresten 300km/h+ på backen med en bil på gt5 tidigare idag cool

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 232 Inlägg
4 september 2012
Mane_Attraction skrev:
lownslow skrev:

adda mig med. är ju kul att spela med folk som man bor granne med... bemer22

granne e väl att ta i? hahaha

1 232 Inlägg
4 september 2012
fan blev en clubman cup igår på b-licens, e ju uppe halv 6varje morgon och e typ död när kl e22 på kvällen, men men det e snart helg så då kanske man kan köra lite mer.......

Too School for cool
110 Inlägg
4 september 2012
Haha helrätt inställning! Blev total urspårning på speltiden. Fick annat att göra. Men ska veva igång spelmaskinen nu och lägga till lite folk.
PS. Heter Daaneell på PSN ifall ni undrar om ngn skum dude addar er smile

1 232 Inlägg
5 september 2012
ja fy fan va det går gött nu, men finns för lite tid på dygnet, får snart ta ett friår tror jag.

1 232 Inlägg
5 september 2012
funderar på att starta en drift klubb på gt5 ska nån va me eller finns det redan nån kanske?

Utan lem
419 Inlägg
5 september 2012
lownslow skrev:
funderar på att starta en drift klubb på gt5 ska nån va me eller finns det redan nån kanske?

Jag kan joina fall du starta wink

1 232 Inlägg
5 september 2012
ph3w skrev:
lownslow skrev:

okey....lot´s roll.
ett namn bara? driftmaniacs!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
lownslow skrev:
ph3w skrev:
lownslow skrev:

okey....lot´s roll.

Kanske Gorgdrifters? smile Lär väll joina jag med big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 232 Inlägg
5 september 2012
-BASmannen- skrev:
lownslow skrev:
ph3w skrev:

okey....lot´s roll.

jaja why not, då vet man att det e känt folk me....... kommer ni på något mer namn förslag så kan vi även ha samma färgkombinationer på bilarna me, hehe har svart med limegröna elr vinröda7röda fälgar oftast. men alla får komma med förslag.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
lownslow skrev:
-BASmannen- skrev:
lownslow skrev:

okey....lot´s roll.

jaja why not, då vet man att det e känt folk me....... kommer ni på något mer namn förslag så kan vi även ha samma färgkombinationer på bilarna me, hehe har svart med limegröna elr vinröda7röda fälgar oftast. men alla får komma med förslag.

Tidigare i tråden kom de fram ett förslag om vita bilar med orangea fälgar, så jag har lackat en hel del biler så roll Och endel av mina driftbilar går inte att ändra färg på tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 232 Inlägg
5 september 2012
aha, självklart kan man ha ett grundtema sen får man ha sina favvo´s oxå. tänkte mest för skoj skull att visa sig ute på nätet.

Totalt okunnig
414 Inlägg
5 september 2012
Jag är katastrofalt kass på att drifta.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Sök