3144
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 232 Inlägg
5 september 2012
ja me men en får övaaaa.......

Totalt okunnig
414 Inlägg
5 september 2012
Öva är för kärringar.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

1 232 Inlägg
5 september 2012
Mane_Attraction skrev:
Öva är för kärringar.

platta i bött då! ska lägga till dej när jag kmr hem ikväll, blir borta hela dan idag, jobb sen torp osv, har du kommit långt?

Too School for cool
110 Inlägg
5 september 2012
La till er två igår på PSN.

jag hakar utan tvekan på o göra en liten gorg drift liga smile Färger osv, you name it jag hakar på trenden smile
Angående det lownslow nämnde med svart och vinrött/rött så är det mitt färgtema på två av mina RX7or bland annat. Dock försöker jag mest drifta med supra nu för tiden då jag läst att man får noob stämpel av att köra RX7 samt att inga vill köra tandem med dom pga dom går för fort ?! Och tydligen är den inte alltid tillåten. Supran är dock limegrön / rosa smile
Men som sagt, fixar ni några schysst färger så kör jag på samma på mina bilar smile

Ska någon spela nåt ikväll? Skulle va kul o köra ett gäng smile Ska försöka spela lite jag iaf. Har dock redovisning av ergonomi arbete på förmiddagen, en uppkörning på lunchen, sen två tentor på eftermiddagen så det har varit en del att göra idag, men en spel paus blir behövlig!
Senast redigerat av Tjockarn (5 september 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
Tjockarn skrev:
La till er två igår på PSN.

jag hakar utan tvekan på o göra en liten gorg drift liga smile Färger osv, you name it jag hakar på trenden smile
Angående det lownslow nämnde med svart och vinrött/rött så är det mitt färgtema på två av mina RX7or bland annat. Dock försöker jag mest drifta med supra nu för tiden då jag läst att man får noob stämpel av att köra RX7 samt att inga vill köra tandem med dom pga dom går för fort ?! Och tydligen är den inte alltid tillåten. Supran är dock limegrön / rosa smile
Men som sagt, fixar ni några schysst färger så kör jag på samma på mina bilar smile

Min Supra RZ är chromerosa, och de tänker jag då inte ändra på! tonguecoollol
Men är rätt kul och sladda med awd-bilar också, iaf då man kör med G27 smile Brukar ställa 20/80 drivning, sen kan man sladda rätt bra smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
5 september 2012
Min favoritbil i hela spelet är min übriga impreza WRX STI, jag både racear, driftar och kör dragrace med den:p den är heeeeelt underbar wink

Men annars brukar jag drifta med en z3 m coupe, som är röd med svarta fälgar (kan tänka mig att lacka om den)
sen så har jag också en 370z som är mörkgrå med svart huv och svarta fälgar, vill helst inte ändra färg på den wink

btw z3an är hyfsat "seg" på rakorna.. sad

EDIT: skulle inte alla kunna köra med samma bil, ex 370z den är både snygg och lätt att köra med.. sen så kan vi ha olika färger på bilarna, blir smått kul haha:)
Senast redigerat av ph3w (5 september 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
ph3w skrev:
Min favoritbil i hela spelet är min übriga impreza WRX STI, jag både racear, driftar och kör dragrace med den:p den är heeeeelt underbar wink

Men annars brukar jag drifta med en z3 m coupe, som är röd med svarta fälgar (kan tänka mig att lacka om den)
sen så har jag också en 370z som är mörkgrå med svart huv och svarta fälgar, vill helst inte ändra färg på den wink

EDIT: skulle inte alla kunna köra med samma bil, ex 370z den är både snygg och lätt att köra med.. sen så kan vi ha olika färger på bilarna, blir smått kul haha:)

Dedär sista är jag tveksam mot, alla har ju olika smak och tycker olika om bilarna osv tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
5 september 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

Dedär sista är jag tveksam mot, alla har ju olika smak och tycker olika om bilarna osv tongue

Men det skulle se riktigt coolt ut iaf wink men vi kan väll komma överens om en annan bil då?

1 232 Inlägg
5 september 2012
det ordnar sig , bara vi kan träffas nån kväll. lör 22.00?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
lownslow skrev:
det ordnar sig , bara vi kan träffas nån kväll. lör 22.00?

Gärna lite tidigare om de går bra? Eller redan ikväll? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

1 232 Inlägg
5 september 2012
ska göra lite vardagssysslor men kmr in vid 22.00  typ.

Utan lem
419 Inlägg
5 september 2012
jag åker till turkiet på fredag så kan vi inte köra lite idag? runt 20-21?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
lownslow skrev:
ska göra lite vardagssysslor men kmr in vid 22.00  typ.

Okej, får se om jag kan då tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
ph3w skrev:
jag åker till turkiet på fredag så kan vi inte köra lite idag? runt 20-21?

21:30 tror jag kan gå bra för mig smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Too School for cool
110 Inlägg
5 september 2012
Jag är på anytime ikväll.. Som föreslaget innan, samma bil vore coolt. Om inte annat kan väl alla köpa en likadan bil o göra EXAKT likadana o så tar vi någon schysst bild när alla står uppradade eller liknande? Bara för att ha som "maskot" bil typ smile Sen ha olika bilar men liknande färger eller så? smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
Tjockarn skrev:
Jag är på anytime ikväll.. Som föreslaget innan, samma bil vore coolt. Om inte annat kan väl alla köpa en likadan bil o göra EXAKT likadana o så tar vi någon schysst bild när alla står uppradade eller liknande? Bara för att ha som "maskot" bil typ smile Sen ha olika bilar men liknande färger eller så? smile

Låter som en bra idee! Förslag på bil vi kan använda? smile Håller på nån premiumbil då dom ser bra mycke "fräschare" ut tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Too School for cool
110 Inlägg
5 september 2012
Ja har inte fattat skillnaden mellan premium o standard :p Mig spelar det ingen roll vilken bil. Tror mer det är psyke och vana vilken bil som är bra smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
Tjockarn skrev:
Ja har inte fattat skillnaden mellan premium o standard :p Mig spelar det ingen roll vilken bil. Tror mer det är psyke och vana vilken bil som är bra smile

Är många skillander, premium har ju för de fösta inredning och ser verkliga ut medans standard är bilar från dom äldre gran turismo spelen tongue

Men vem kirrar lobbyn ikväll då? smile Lownslow? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
5 september 2012
tänker gå online nu, äre någon som är på lite drifting?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
5 september 2012
ph3w skrev:
tänker gå online nu, äre någon som är på lite drifting?

Jag kan hänga på, men ta nån kul bana och inte uttjatade Tsukuba roll

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Sök