Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

ph3w Utan lem
5 september 2012 · 419 Inlägg

-BASmannen- skrev:

ph3w skrev:
tänker gå online nu, äre någon som är på lite drifting?

Jag kan hänga på, men ta nån kul bana och inte uttjatade Tsukuba roll

haha, okej :p

-Bazz3r- Team Breehäng
5 september 2012 · 1 623 Inlägg

ph3w skrev:

-BASmannen- skrev:

ph3w skrev:
tänker gå online nu, äre någon som är på lite drifting?

Jag kan hänga på, men ta nån kul bana och inte uttjatade Tsukuba roll

haha, okej :p

Jag brukar köra på topgearbanan jag, tycker den är skön att sladda runt på smile

R1 3
└┼┤
2 4
Tjockarn Too School for cool
5 september 2012 · 110 Inlägg

JAAAA nu fattar jag.. Premium bilar kan blinka med helljusen också? big_smile

Deep forest reverse lyckades ja komma in på häromdagen, hann köra ett varv innan kick men jävlar den banan va söt o drifta på big_smile

Mattias_ee
5 september 2012 · 227 Inlägg

Är gärna med i ett drift team! är riktigt bra på det med ! big_smile

Tjockarn Too School for cool
5 september 2012 · 110 Inlägg

Vi sitter ett gäng och spelar just nu! Bara gå med smile är du vän med någon av oss så hoppa bara in. Annars lägg till någon av oss. Jag heter daaneell smile

Mattias_ee
5 september 2012 · 227 Inlägg

Tjockarn skrev:
Vi sitter ett gäng och spelar just nu! Bara gå med smile är du vän med någon av oss så hoppa bara in. Annars lägg till någon av oss. Jag heter daaneell smile

Upp tidigt imorgon så kan ej! men adda mig : cykelmatte på PSN så kan vi lira vid tillfälle! big_smile

-Bazz3r- Team Breehäng
5 september 2012 · 1 623 Inlägg

Tjockarn skrev:
JAAAA nu fattar jag.. Premium bilar kan blinka med helljusen också? big_smile

Deep forest reverse lyckades ja komma in på häromdagen, hann köra ett varv innan kick men jävlar den banan va söt o drifta på big_smile

Dom har helljus som man slår på och av som riktiga bilar wink Och en hel massa annat med, men alla "nya" bilar man köper är premium (inte used cars alltså) smile

R1 3
└┼┤
2 4
Martin81
6 september 2012 · 1 232 Inlägg

gorg_drifters heter mötesplatsen nu på gt5 online. har tagit top gear banan så länge funkar men det finns roligare banor. beror lite på vad man ska göra, foto,banrace,drift,osv, alla banor har sin charm.
premium alltså, hmm jaja det funkar ju det me, nissan 350 e tydligen poppisbland drifting, men gud så tråkig......... vill ha något speciellt. ni får gärna slänga upp bilder på era åk som förslag,  jag körde vid 22 igår, tanten skulle se på dallas hahahaha så det blev sent... till 1 tror jag, sen upp vid 5 igen. hårda dagar, sen e man musiker på helgerna me, hehe, s2000,rx-7,supra,skyline,silvia,245 glt höhö,AE86!!!!! det e cool bil, har nån en sån tar jag gärna emot.

har kommit upp till level 20 snart, men har förjävla dåligt me pengar, tycker inte racen ger nått,,,, nån som vet något bra sätt. har en rs6 me typ 900hk som bäst men den kan man ju inte nyttja överallt.

SylvesterStallone
6 september 2012 · 1 433 Inlägg

Alla mina bilar är inställda för drift alla rwd dvs ända som är rolig i spelet smile men min ratt är dessvärre pajj sad men en av mina favoriter är buick gnx!

BMW 730D (2005)
Martin81
6 september 2012 · 1 232 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Alla mina bilar är inställda för drift alla rwd dvs ända som är rolig i spelet smile men min ratt är dessvärre pajj sad men en av mina favoriter är buick gnx!

o fan ja den e ju cool, du vet hur man laddar upp bilder hit från data-skrivbordet?

Martin81
6 september 2012 · 1 232 Inlägg

tja grabbar, e online senare runt 9-10 tiden,
annars finns jag här på gorg från 8-4 varje dag.
ni kan även skicka meddelande te min ps3 pm alltså, med bilder och förslag.

Tjockarn Too School for cool
6 september 2012 · 110 Inlägg

Lownslow då får vi ta och spela lite sen ikväll tycker jag! smile

Angående bil förslag så måste jag ju föreslå om en Lexus LFA kanske? Och ett tips för alla som vill ha spelets manligare färg alternativ så köp er en rosa lexus lfa smile Det gjorde jag. Perfekt färg till allt möjligt big_smile

Förresten lownslow angående pengar där.. Du kör väl seasonal events?! För vanliga ger knappt något alls.. Eller ja dom absolut sista två serierna ger ju men i endurance så är det ju från en timme och uppåt i tävlings tid = not worth it. Själv har jag kört med red bull bilen och klarat hela jävla A-spec (förutom endurance där har jag bara kört något race). Väldigt många A-spec tävlingar går att köra med redbull, men till dom andra så har man ändå överdrivet mkt snabbare bilar så det är väldigt lätt att klara smile Om du däremot inte har redbull eller om du vill klara a-spec tävlingar snabbt eller bara behöver låna någon feting bil till någon slags tävling är det bara att säga till då vi är vänner på PSN kan jag välja "set to online" på mina bilar så du kan låna dom och köra tävlingar med smile

Senast redigerat av Tjockarn (6 september 2012)

-Bazz3r- Team Breehäng
6 september 2012 · 1 623 Inlägg

lownslow skrev:

SylvesterStallone skrev:
Alla mina bilar är inställda för drift alla rwd dvs ända som är rolig i spelet smile men min ratt är dessvärre pajj sad men en av mina favoriter är buick gnx!

o fan ja den e ju cool, du vet hur man laddar upp bilder hit från data-skrivbordet?

Du lägger dom i ett album på din sida smile Om du kollar på min sida så ser du de bilder jag tagit på GT5 smile

Men dedär med gorg_drifters, den som fixar lobbyn när vi kör döper alltså lobbyn till de?

R1 3
└┼┤
2 4
JoeyJ
6 september 2012 · 502 Inlägg

lownslow skrev:
har kommit upp till level 20 snart, men har förjävla dåligt me pengar, tycker inte racen ger nått,,,, nån som vet något bra sätt. har en rs6 me typ 900hk som bäst men den kan man ju inte nyttja överallt.

sätt dig och nöt seasonal events nån kväll så har du snabbt 10 mille big_smile

Martin81
6 september 2012 · 1 232 Inlägg

Tjockarn skrev:
Lownslow då får vi ta och spela lite sen ikväll tycker jag! smile

Angående bil förslag så måste jag ju föreslå om en Lexus LFA kanske? Och ett tips för alla som vill ha spelets manligare färg alternativ så köp er en rosa lexus lfa smile Det gjorde jag. Perfekt färg till allt möjligt big_smile

Förresten lownslow angående pengar där.. Du kör väl seasonal events?! För vanliga ger knappt något alls.. Eller ja dom absolut sista två serierna ger ju men i endurance så är det ju från en timme och uppåt i tävlings tid = not worth it. Själv har jag kört med red bull bilen och klarat hela jävla A-spec (förutom endurance där har jag bara kört något race). Väldigt många A-spec tävlingar går att köra med redbull, men till dom andra så har man ändå överdrivet mkt snabbare bilar så det är väldigt lätt att klara smile Om du däremot inte har redbull eller om du vill klara a-spec tävlingar snabbt eller bara behöver låna någon feting bil till någon slags tävling är det bara att säga till då vi är vänner på PSN kan jag välja "set to online" på mina bilar så du kan låna dom och köra tävlingar med smile

det tackar jag ödmjukast för.

Martin81
6 september 2012 · 1 232 Inlägg

sesonal va det ja.... jo klubben på onlinen e det ju bara att ta tag i. går in nu å kikar läget.

Martin81
7 september 2012 · 1 232 Inlägg

morrn grabbar! körde sensonal, circuit de la sarte´igår 4-5 gånger 4wd, ger väl 200 nånting, så en mille va inom räckhåll, men så hitta jag en massa bilar att inhandla å då vart dom slut igen hehe, såg igår att "race pack m.m fanns tillgänligt, men va fan det kosta cash ju, jag har fan inget konto på network, orka!
men ska iväg å spela ikväll så lör kmr jag nog vara online en del, en gammal rival kommer på besök och vi ska nöta lite, så håll koll.

ph3w Utan lem
7 september 2012 · 419 Inlägg

lownslow skrev:
morrn grabbar! körde sensonal, circuit de la sarte´igår 4-5 gånger 4wd, ger väl 200 nånting, så en mille va inom räckhåll, men så hitta jag en massa bilar att inhandla å då vart dom slut igen hehe, såg igår att "race pack m.m fanns tillgänligt, men va fan det kosta cash ju, jag har fan inget konto på network, orka!
men ska iväg å spela ikväll så lör kmr jag nog vara online en del, en gammal rival kommer på besök och vi ska nöta lite, så håll koll.

https://www1.garaget.org/gallery/images/154/153590/153590-2b3a72f7698fcb893bb47224c9ebd5c2.jpg
detta är vad jag fick på samma race wink  du får mer pengar fall du använder sämre bilar:)

Martin81
7 september 2012 · 1 232 Inlägg

va fan, så jag blir miljonär om jag har fiat 500 typ alltså

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang