2793
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Om du har den måste du väll veta att den går att använda? wink Menar bara att man får en sån då man kommer till lv35 B-spec smile

Trodde man var tvungen att ha nån speciell bil på B-spec, alltså likadant som på A-spec

Vilken lv är du på nu? För de är ju bara att köra dom tävlingar där man inte behöver nån speciell smile

Lvl 3 :p

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Trodde man var tvungen att ha nån speciell bil på B-spec, alltså likadant som på A-spec

Vilken lv är du på nu? För de är ju bara att köra dom tävlingar där man inte behöver nån speciell smile

Jaha hmm A-spec då?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Jaha hmm A-spec då?

16 tror jag

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Jaha hmm A-spec då?

16 tror jag

Jaha hmm Men på B-spec finns de ju många tävlingar som man inte behöver ha nån speciell bil på, så då är de ju bara att köra på dom wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

502 Inlägg
4 juli 2012
ph3w skrev:
TouchOfRed skrev:
ph3w skrev:

bara 10 miljoner? klart man köper bilar efter racen, köp inte den dyraste bilen köp en billig och trimma den helt enkelt:) jag har lite över 3miljoner det duger för mig, fast jag har över 530 bilar wink

Ja, 10 är väl inte mycket alls? smile
Ja okej, just nu kör jag Special dock smile kommer alltid några sekunder ifrån Silver medljen.. hmm

snåle fan 10är ganska mycket tongue (enligt mig)  hur många bilar har du?
den mest prisvärda bilen => audi r8 5,2

20 mille är ju maxgränsen big_smile Har kört en massa seasonal på sistone och då kommer man ganska snabbt upp dit om man vill

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
Blir de nått kört ikväll? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Blir de nått kört ikväll? smile

Aa jag är på smile

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
Går det skicka cash till vänner? eller måste man tjäna ihop själv tongue

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:

Tror man måste tjäna själv tongue kl19? Bana? Drift/Race? big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Synd. En polare har 20.000.000 och han spelar inte.. hmm
Spelar ingen roll, vad som passar dig tongue
Är sur som fan atm

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Är sur som fan atm

Okej, vi får se vad de blir då smile
Jaså vadårå?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Är sur som fan atm

Jaså vadårå?

aa smile
Tappade en liten mutter till min airbrush mellan brädorna på altanen.. Kostade 90kr att beställa hem en ny tongue
Jag är inte direkt gjord av pengar.. Och jag ska köpa kompressor plus fiskespö+rulle+drag.. Satte.. tongue

Vart kan man se på ett ungefär hur många häst man kan få ut ur motorn? Jag trodde det var CC som hade med det att göra, men det kan inte vara så.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Är sur som fan atm

Jaså vadårå?

aa smile
Tappade en liten mutter till min airbrush mellan brädorna på altanen.. Kostade 90kr att beställa hem en ny tongue
Jag är inte direkt gjord av pengar.. Och jag ska köpa kompressor plus fiskespö+rulle+drag.. Satte.. tongue

Vart kan man se på ett ungefär hur många häst man kan få ut ur motorn? Jag trodde det var CC som hade med det att göra, men det kan inte vara så.

Haha okej tongue

CC? tongue Vet faktist inte, jag brukar bara trimmapå ja coolbig_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Jaså vadårå?

aa smile

Haha okej tongue

Aa, Kubik? Displacement CC står det.
Hatar när man köper värsta coola bilen, sen går det bara ha 140HP i den typ.. :S
Borde kunna byta motor osv, som i Forza 4.. Fan om GT5 är som det är nu, bara att det har det Forza har, bästa spelet isf !

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
Hur har ni Camber och det inställt när ni driftar?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

aa smile

Haha okej tongue

Hatar när man köper värsta coola bilen, sen går det bara ha 140HP i den typ.. :S
Borde kunna byta motor osv, som i Forza 4.. Fan om GT5 är som det är nu, bara att det har det Forza har, bästa spelet isf !

Aha okej smile Haha de står ju hur många HP bilarna har när man köper dom, så de är väll bara att möpa en med mycke? wink Fast på vissa står de ju inte hmm Köpte en Ferrari SP1 (1 500 000 credits) och jag måste säga att min F40 är mycke bättre (och kostar mindre än en tredjedel av vad SP1an kostar tongue )

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Meldem
4 137 Inlägg
4 juli 2012
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:

Haha okej tongue

Aha okej smile Haha de står ju hur många HP bilarna har när man köper dom, så de är väll bara att möpa en med mycke? wink Fast på vissa står de ju inte hmm Köpte en Ferrari SP1 (1 500 000 credits) och jag måste säga att min F40 är mycke bättre (och kostar mindre än en tredjedel av vad SP1an kostar tongue )

Haha, illa hmm

Forummoderator
18 349 Inlägg
4 juli 2012
Är nog med en kort stund.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
TouchOfRed skrev:
-BASmannen- skrev:
TouchOfRed skrev:

Haha, illa hmm

Mena! tongue Ang cambern så ställer jag den inte alls, men de brukar gå bra endå coolbig_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
4 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
Är nog med en kort stund.

Fixar lobby snart! smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4