Vadå? Nee nu Marcus tror jag du missuppfattat Finns faktiskt kolfibervingar som inte är av TFATF modell Tex den 1a vingen, tänk dig den med fria sidor och ett kolfiberblad emellan, hade vart riktigt snyggt
Vadå? Nee nu Marcus tror jag du missuppfattat Finns faktiskt kolfibervingar som inte är av TFATF modell Tex den 1a vingen, tänk dig den med fria sidor och ett kolfiberblad emellan, hade vart riktigt snyggt
Gillar dom inte så farligt mycket ändå. Tycker fortfarande det är F&F style över dom när det är flerfärgat.
Sista vingen tycker jag liknar en Bmw vinge De är svårt och leta vinge *uscha*.Har oxå svårt och fatta ett beslut ... Men jag vet att det blir bra hur du en gör Mäki.
Ta kjolarna först sedan prova dig fram genom photoshop eller dylikt. Då får du en ungefärlig riktlinje. I slutändan är det ju ändå det DU vill ha som du ska välja Släng inte på någon herrejösses-vinge bara när du börjat så bra med bilen din
Mvh. Victor
"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Tack för alla kommentarerna först å främst Det blir nog den lilla vingen på bakluckan ändå, ska försöka få bort skarven mellan vingen och bakluckan bara
Den fronten gillade jag, synd bara att dom inte hade den på företaget (Sist jag kollade) kanske får ta och kolla igenom igen, för den fronten gillades starkt.
Nu fyller jag år förresten, hoppas på lite goa presenter och pengar som kan gå till bilen Mvh Marcus
Har nyss kollat igenom hela den här threaden. *puh* Tog väl runt en timme. Först och främst, sjukt snygg bil! Brukar faktiskt inte gilla Audi så mycket personligen, men din är clean. Sen...adapter av en isskrapa? Va!? Smart! Mycket intressant, så fortsätt så!
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Har nyss kollat igenom hela den här threaden. *puh* Tog väl runt en timme. Först och främst, sjukt snygg bil! Brukar faktiskt inte gilla Audi så mycket personligen, men din är clean. Sen...adapter av en isskrapa? Va!? Smart! Mycket intressant, så fortsätt så!
Haha! Tråden är ju inge lång Jag får tacka så mycket för alla snälla kommentarer.
tsdi skrev:
Grattis själv är det dags på söndag lätt vinge nr 2
tackar och grattis i förstkott. Ja, det lutar mot den i varje fall, får använda lite glasfiber om det inte skulle sitta nå bra.
rideharddiefree skrev:
Lätt att du ska ta den andra vingen, blir mer cleant !
Som ja skrev till förra, lutar mer och mer emot den.
_Andrew_ skrev:
jag funderar själv på en liten s4-vinge.. alltså en sådan där liten kant bara. Om den nu gör någon nytta dvs så ta den lilla
Nytta är ju klart att den gör! Den höjer ju helhetsintrycket
Men vafan.. vinge dit opch vinge hit.. Klart du ska ha en vingé hehe Nä men den 2a är clenast och den kommer passa bäst på din bil vare sig du inte har kjolpaketet eller om du har det
Grattis frässten, fyllde i juni jag så nu äre lite mindre än ett år till lappen mvh kimpa